Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
08.11.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1349, RYKKINN
BÆRUM
Antal befattningar
1Karriere-kod
4153898Se här för andra jobb från Bærum kommune
- Uppdaterad 31.10.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bærum kommune
Avdelingsleder - Saubakken bolig
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du den fremtidsrettede, engasjerte og utviklingsorienterte avdelingslederen vi ser etter? Ønsker du å være leder og ha dette ansvaret?
Avdelingsleder har ansvaret for daglig drift med personal- og fagansvar. Ved avdelingen ytes det tjenester til mennesker med utviklingshemming, som har forskjellige bistandsbehov. Nærmere overordnet er tjenesteleder. Avdelingsleder inngår i et lederteam med tjenesteleder, øvrige avdelingsledere og faglig ansvarlige. Stillingen er pr i dag tilknyttet Saubakken bolig, hvor det til sammen bor 10 flotte unge voksne mennesker med utviklingshemming.
Tiltredelse: Snarest
Arbeidsoppgaver:
Som avdelingsleder har du ansvar for
- personal, økonomi og daglig drift av avdelingen
- å utvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
- å planlegge turnus
- at ansatte har nødvendig kompetanse
- å sikre at tjenesten utøves i samsvar med gjeldende lovverk og kvalitetskrav
Du er en del av et ledernettverk som har et helhetlig ansvar for tjenestestedet. Du skal være en god samarbeidspartner både internt og eksternt
Kvalifikasjoner:
- Offentlig godkjent vernepleier eller sykepleier, HPR-nr registreres i CV
- Formell lederutdanning er ønskelig
- Relevant og solid ledererfaring fra aktuelt fagfelt
- Må kjenne lovverk for tjenesteområdet
- God digital forståelse og erfaren IT-bruker
- Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
Personlige egenskaper:
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- Strukturert
- Evne til å involvere og inspirere
- Samarbeidsevne
- Resultatorientert og løsningsorientert
- Har stor arbeidskapasitet, liker utfordringer og håndterer mange oppgaver og tåler stress
Personlig egnethet for stillingen er avgjørende, med særlig fokus på selvstendighet
Vi tilbyr:
- Engasjerte, faglig sterke og dyktige kollegaer
- Varierende og utfordrende arbeidsoppgaver
- Lederopplæringsprogram i kommunen
- Kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjonsordning
Annet
- Vitnemål og attester tas med til intervju
- Gyldig politiattest iht. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 å framlegges før tiltredelse
Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
08.11.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1349, RYKKINN
BÆRUM
Antal befattningar
1Karriere-kod
4153898Se här för andra jobb från Bærum kommune
- Uppdaterad 31.10.2021