• Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    26.10.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1051, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4150628
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
  • Uppdaterad 12.10.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Oslo kommune

Avdelingsleder - NAV Alna

Offentlig forvaltning

NAV Alna har ansvaret for tjenester til bydelens 50.000 innbyggere. Kontoret holder til på Furuset. Vi er et uredd og nyskapende NAV-kontor som brenner for å utvikle best mulig tjenester for våre brukere. Vi er stolt av at vi er et kontor med et svært kompetent fagmiljø, med rundt 170 dyktige og involverte medarbeidere innenfor mange fagfelt.

Vi har nå ledig fast stilling som avdelingsleder i avdeling «Tett oppfølging». Avdelingen har ansvar for rusfeltet, økonomisk rådgivning, bosetting samt oppfølging av personer med tett oppfølgingsbehov. «Jobbsjansen» og introduksjonsprogram for flyktninger ligger også til avdelingen.

Vi ser etter deg som ønsker å gå inn som leder i et kompetent og nyskapende miljø – og som ønsker å gjøre en forskjell. 

Har du evnen til å lede og motivere andre? Kommuniserer du tydelig? Tar du initiativ og er uredd? Liker du å ta ansvar? Ønsker du å gi de du leder tillit og handlingsrom? Da er du sannsynligvis den vi ser etter.

Som avdelingsleder vil du lede en av kontorets sju avdelinger. Avdelingen har ca 16 medarbeidere og to teamansvarlige. Du vil også inngå i kontorets ledergruppe.

Arbeidsoppgaver:

• Personalledelse, oppfølging og utvikling av medarbeidere
• Kompetanseutvikling, kvalitetssikring og utvikling i egen avdeling
• Utvikle og effektivisere oppgaveløsninger
• Resultatansvar med oppfølging og rapportering
• Bidra operativt og strategisk i kontorets ledergruppe

Kvalifikasjoner:

• Høyere utdanning fra høyskole eller universitet, fortrinnsvis innenfor sosialfag 
• Relevant ledererfaring, gjerne fra kommunale tjenester
• Erfaring med lov om sosiale tjenester i NAV, helse- og omsorgstjenesteloven §3-2 og kap 10, og det øvrige lovgrunnlaget og regelverk som gjelder for NAV-kontoret
• Erfaring med operativt sosialt endringsarbeid

Personlige egenskaper:

• Evne og vilje til å kommunisere åpent og tydelig
• Evne til strategisk og helhetlig tenkning
• God til å bygge relasjoner og til å motivere andre
• Evne og vilje til å gi medarbeidere tillit og handlingsrom
• Motiveres av å jobbe i et hektisk miljø med til tider høyt arbeidspress
• Endrings- og omstillingsevne

Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

• Lederjobb med meningsfylte arbeidsoppgaver i et stort og spennende NAV-kontor 
• Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø
• Moderne lokaler i umiddelbar tilknytning til kollektivtrafikk
• God pensjonsordning i Oslo pensjonsforsikring (OPF) 
• Lønn – lønnsramme lønnstrinn 51-54 

 

  • Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    26.10.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1051, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4150628
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
  • Uppdaterad 12.10.2021