Företag
Hurdal kommuneAnsökningstiden
04.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2090, HURDAL
HURDAL
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5797147Se här för andra jobb från Hurdal kommune
- Uppdaterad 04.07.2024
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Hurdal kommune
Avdelingsleder Hurdal sykehjem
Offentlig forvaltning
Vi søker etter avdelingsleder til vårt sykehjem.
Ønsker du å være en del av vårt lederteam, liker utfordringer og spennende hverdag ? Da kan det hende at du er personen vi søker. I Hurdal satser vi på innovasjon og velferdsteknologiske verktøy, og har løpende prosjekter for anskaffelser og implementering av ny teknologi. Flere allerede implementert som f.eks. ,SmartVakt, medisindispensere og CosDoc+ Det pågår flere spennende fag- og utviklingsprosjekter i virksomheten som også skjer i tett samarbeid med nabokommunene gjennom vårt felles IKT selskap, Digitale Gardermoen. Hurdal sykehjem har 30 plasser, hvorav 16 er langtidsplasser, 5 korttidsplasser og 9 er skjermede plasser for personer med demenslidelser. Helsetunet har eget kjøkken og vaskeri. Avdelingsleder rapporterer til virksomhetsleder Helse og omsorg og har ansvar for utvikling av strategi og målsettinger for tjenesten, i tillegg til personal- og fagansvar. Avdelingen er i stadig utvikling og har fokus på å gi tilpassede tilbud til pasientenes ulike behov. Vi arbeider også systematisk med å videreutvikle og utnytte alle løsninger innen velferdsteknologi som er en naturlig del av ansattes arbeidshverdag på sykehjemmet. Avdelingen arbeider også med å bygge opp heltidskultur og planlegger oppstart av årsarbeidstid.
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning fortrinnsvis sykepleierutdanning
- Videreutdanning innenfor ledelse og/eller erfaring som kompenserer for dette.
- gode IKT- kunnskaper (bl.a kjennskap til GAT og CosDoc)
- kunnskap og erfaring fra bemanning og turnusarbeid
- god innsikt i kommunal tjenesteproduksjon og offentlig helseforvaltning
- evnen til å jobbe systematisk med turnus og ulike rapporteringssystemer
Personlige egenskaper:
- tydelig leder med gjennomføringsevne og som er god til nytenkning og innovasjon
- glad i å jobbe tett med pasienter, pårørende og ansatte
- pådriver i endrings- og utviklingsarbeid med fokus på fag og gjennom tillitsbasert styring og ledelse
- samarbeids- og teamorientert
- gode kommunikasjonsevner i norsk, både muntlig og skriftlig
- godt humør er en verdsatt kvalitet
- personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr:
- En faglig utfordrende og variert jobb i et engasjert og godt arbeidsmiljø
- kollegastøtte
- stor grad av selvstendighet og ansvar
- fleksitid
- lønn etter avtale
- gode pensjonsvilkår
Företag
Hurdal kommuneAnsökningstiden
04.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2090, HURDAL
HURDAL
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5797147Se här för andra jobb från Hurdal kommune
- Uppdaterad 04.07.2024