• Company
    Hurdal kommune
  • Application deadline
    04.08.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2090, HURDAL
    HURDAL
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5797147
  • Look here for other jobs from Hurdal kommune
  • Updated 04.07.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Hurdal kommune

Avdelingsleder Hurdal sykehjem

Offentlig forvaltning

Vi søker etter avdelingsleder til vårt sykehjem.

Ønsker du å være en del av vårt lederteam, liker utfordringer og spennende hverdag ? Da kan det hende at du er personen vi søker. I Hurdal satser vi på innovasjon og velferdsteknologiske  verktøy, og har løpende prosjekter for anskaffelser og implementering av ny teknologi. Flere allerede implementert som f.eks. ,SmartVakt, medisindispensere og CosDoc+  Det pågår flere spennende fag- og utviklingsprosjekter i virksomheten som også skjer i tett samarbeid med nabokommunene gjennom vårt felles IKT selskap, Digitale Gardermoen. Hurdal sykehjem har 30 plasser, hvorav 16 er langtidsplasser, 5 korttidsplasser og 9 er skjermede plasser for personer med demenslidelser. Helsetunet har eget kjøkken og vaskeri. Avdelingsleder rapporterer til virksomhetsleder Helse og omsorg og har ansvar for utvikling av strategi og målsettinger for tjenesten, i tillegg til personal- og fagansvar. Avdelingen er i stadig utvikling og har fokus på å gi tilpassede tilbud til pasientenes ulike behov. Vi arbeider også systematisk med å videreutvikle og utnytte alle løsninger innen velferdsteknologi  som er en naturlig del av ansattes arbeidshverdag på sykehjemmet. Avdelingen arbeider også med å bygge opp heltidskultur og planlegger oppstart av årsarbeidstid.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning fortrinnsvis sykepleierutdanning
  • Videreutdanning innenfor ledelse og/eller erfaring som kompenserer for dette.
  • gode IKT- kunnskaper (bl.a kjennskap til GAT og CosDoc)
  • kunnskap og erfaring fra bemanning og turnusarbeid
  • god innsikt i kommunal tjenesteproduksjon og offentlig helseforvaltning
  • evnen til å jobbe systematisk med turnus og ulike rapporteringssystemer

Personlige egenskaper:

  • tydelig leder med gjennomføringsevne og som er god til nytenkning og innovasjon
  • glad i å jobbe tett med pasienter, pårørende og ansatte
  • pådriver i endrings- og utviklingsarbeid med fokus på fag og gjennom tillitsbasert styring og ledelse 
  • samarbeids- og teamorientert
  • gode kommunikasjonsevner i norsk, både muntlig og skriftlig
  • godt humør er en verdsatt kvalitet
  • personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • En faglig utfordrende og variert jobb i et engasjert og godt arbeidsmiljø
  • kollegastøtte
  • stor grad av selvstendighet og ansvar
  • fleksitid
  • lønn etter avtale
  • gode pensjonsvilkår
 

  • Company
    Hurdal kommune
  • Application deadline
    04.08.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2090, HURDAL
    HURDAL
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5797147
  • Look here for other jobs from Hurdal kommune
  • Updated 04.07.2024