• Bedrift
    Hurdal kommune
  • Søknadsfrist
    04.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2090, HURDAL
    HURDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5797147
  • Se her for andre jobber fra Hurdal kommune
  • Oppdatert 04.07.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hurdal kommune

Avdelingsleder Hurdal sykehjem

Offentlig forvaltning

Vi søker etter avdelingsleder til vårt sykehjem.

Ønsker du å være en del av vårt lederteam, liker utfordringer og spennende hverdag ? Da kan det hende at du er personen vi søker. I Hurdal satser vi på innovasjon og velferdsteknologiske  verktøy, og har løpende prosjekter for anskaffelser og implementering av ny teknologi. Flere allerede implementert som f.eks. ,SmartVakt, medisindispensere og CosDoc+  Det pågår flere spennende fag- og utviklingsprosjekter i virksomheten som også skjer i tett samarbeid med nabokommunene gjennom vårt felles IKT selskap, Digitale Gardermoen. Hurdal sykehjem har 30 plasser, hvorav 16 er langtidsplasser, 5 korttidsplasser og 9 er skjermede plasser for personer med demenslidelser. Helsetunet har eget kjøkken og vaskeri. Avdelingsleder rapporterer til virksomhetsleder Helse og omsorg og har ansvar for utvikling av strategi og målsettinger for tjenesten, i tillegg til personal- og fagansvar. Avdelingen er i stadig utvikling og har fokus på å gi tilpassede tilbud til pasientenes ulike behov. Vi arbeider også systematisk med å videreutvikle og utnytte alle løsninger innen velferdsteknologi  som er en naturlig del av ansattes arbeidshverdag på sykehjemmet. Avdelingen arbeider også med å bygge opp heltidskultur og planlegger oppstart av årsarbeidstid.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning fortrinnsvis sykepleierutdanning
  • Videreutdanning innenfor ledelse og/eller erfaring som kompenserer for dette.
  • gode IKT- kunnskaper (bl.a kjennskap til GAT og CosDoc)
  • kunnskap og erfaring fra bemanning og turnusarbeid
  • god innsikt i kommunal tjenesteproduksjon og offentlig helseforvaltning
  • evnen til å jobbe systematisk med turnus og ulike rapporteringssystemer

Personlige egenskaper:

  • tydelig leder med gjennomføringsevne og som er god til nytenkning og innovasjon
  • glad i å jobbe tett med pasienter, pårørende og ansatte
  • pådriver i endrings- og utviklingsarbeid med fokus på fag og gjennom tillitsbasert styring og ledelse 
  • samarbeids- og teamorientert
  • gode kommunikasjonsevner i norsk, både muntlig og skriftlig
  • godt humør er en verdsatt kvalitet
  • personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • En faglig utfordrende og variert jobb i et engasjert og godt arbeidsmiljø
  • kollegastøtte
  • stor grad av selvstendighet og ansvar
  • fleksitid
  • lønn etter avtale
  • gode pensjonsvilkår
 

  • Bedrift
    Hurdal kommune
  • Søknadsfrist
    04.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2090, HURDAL
    HURDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5797147
  • Se her for andre jobber fra Hurdal kommune
  • Oppdatert 04.07.2024