Bedrift
Lurøy kommuneSøknadsfrist
25.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
8766, LURØY
LURØY
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2166491Se her for andre jobber fra Lurøy kommune
- Oppdatert 11.10.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lurøy kommune
Avdelingsleder helse og velferd - 100 % fast stilling
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Lurøy kommune har en tydelig satsing på tidlig innsats ved å tilby forebyggende og koordinerte tjenester på tvers av fagområder. I tråd med nasjonale føringer er helsefremming, forebygging, mestring og rehabilitering sentrale satsinger i tjenestetilbudet til våre innbyggere. For å oppnå gode resultater i dette arbeidet søker vi etter en leder for helse- og velferdstjenesten. Dette er en nyopprettet avdeling som består av følgende tjenesteområder: Barnevern, NAV/sosial, rus/psykiatri, helsestasjon, jordmor, fysioterapi, ergoterapi og saksbehandling av lån og tilskudd via Husbanken, salgs-, serverings- og skjenkesaker mm. Målet med stillingen er å oppnå bedre samhandling og koordinering av oppgavene innen avdelingen ved helhetlig ledelse. Stillingen er direkte underlagt helse- og sosialsjef og vil inngå i kommunens koordinerende team barn og unge.
- Etablere en samlet tjeneste for helse og velferd
- Utvikling av tjenesten i tråd med Lurøy kommunes målsettinger og nasjonale føringer
- Implementering av organisasjonsendringer, nye elektroniske arbeidsverktøy og faglig utvikling av tjenesten, herunder noe saksbehandling.
- Personalansvar og HMS-arbeid
- Sørge for at avdelingen drives innenfor gjeldende rammer og lovverk, og at den drives forsvarlig innen de økonomiske gitte rammer
- Stedfortreder for HSO-sjef
- Minimum 3-årig relevant høyere utdanning innen ledelse, økonomi og administrasjon, eventuelt 3-årig helsefaglig utdanning
- Relevant ledererfaring og/eller lederutdanning
- Har endringskompetanse med fokus på gode prosesser for å nå mål
- Kunnskap om økonomistyring og personalforvaltning
- Er løsnings- og utviklingsorientert og har god samhandlingskompetanse
- Har gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig
- Saksbehandlingskompetanse og kjennskap til lovverk
- Relevante datakunnskaper
- Evne til å arbeide systematisk og strukturert
- Er fleksibel og setter pris på å jobbe i en hektisk hverdag
- Personlig egnethet blir vektlagt.
- Det er fordel med kjennskap til fagprogrammene Cosdoc, Acos, Visma ressursstyring, Visma Entreprise (WEB økonomi) og saksbehandlingssystemet ESA.
- En spennende lederstilling med fokus på utvikling av kommunens arbeid med tidlig innsats og helhetlige tjenester
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et godt fagmiljø
- Et godt arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordning
- Bedriftshelsetjeneste
- Kommunen er behjelpelig med å skaffe bolig.
Annet
Det vil bli krevd politiattest ved tilsetting.
Bedrift
Lurøy kommuneSøknadsfrist
25.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
8766, LURØY
LURØY
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2166491Se her for andre jobber fra Lurøy kommune
- Oppdatert 11.10.2019