• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    13.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4302, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6090662
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker ny avdelingsleder som vil være med og forme morgendagens tjenester i tett samarbeid med resten av kommunen, innbyggerne, frivilligheten og næringslivet i Sandnes. NAV Sandnes er det største NAV kontoret i Rogaland med 190 kunnskapsrike medarbeidere som bidrar til kunnskapsdeling og åpenhet. Vi jobber med utvikling av våre tjenester og har mål om tverrfaglig samarbeid for å gi god service og kvalitet i tjenesten til innbygger. Vi har nå en ledig stilling som avdelingsleder for en avdelingen som gir innbyggere oppfølging mot arbeid og avklaring mot arbeid. Vi ser etter deg som leder etter prinsippene i tillitsbasert ledelse. Du vet hva som motiverer medarbeidere og hva som må til for å mestre og gjøre en god jobb. Du vil få personal- og resultatansvar for inntil 25 kompetente og engasjerte medarbeidere, og bli en del av ledergruppen for NAV Sandnes.

Er du en lagspiller som finner motivasjon i Nav sitt samfunnsoppdrag? Da håper vi at du søker hos oss!  Vi jobber i moderne lokaler nær togstasjon og buss.

Kvalifikasjoner:

Du må ha :

  • Ledererfaring
  • Bachelorgrad innen veiledning, organisasjon eller ledelse
  • Relevant arbeidserfaring fra NAV kontor  
  • Forståelse av ledelse i kommunen og samfunnsoppdraget til Nav
  • Lederegenskaper i tråd med kommunens verdier og lederkrav.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne (språknivå må tilsvare minimum C1 for søkere med annet morsmål enn norsk). Du må kunne formidle informasjon klart og lett.
  • Gode digitale ferdigheter og interesse for å ta i bruk nye IKT verktøy.

Vi ønsker at du har:

  • Relasjonskompetanse og erfaring med å veilede mennesker
  • Kunnskap om offentlig sektor.
  • Inngående kjennskap til arbeidsmarkedet.
  • Førerkort klasse B.

Personlige egenskaper:

For denne stillingen er disse personlige egenskapene spesielt viktige:

  • Du er en lagspiller
  • Du har gode kommunikasjonsevner
  • Du har pågangsmot
  • Du er en problemløser
  • Du er resultatorientert

Vi tilbyr:

  • Mulighet til å gjøre en forskjell i en organisasjon med et viktig samfunnsoppdrag
  • Spennende lederoppgaver med mulighet for faglig og personalig utvikling
  • Lederutvikling.
  • Dyktige og engasjerte medarbeidere i et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø.
  • Fleksibel arbeidstid
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Lønn etter avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    13.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4302, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6090662
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune