• Bedrift
    Holmestrand kommune
  • Søknadsfrist
    04.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0000, Holmestrand
    HOLMESTRAND
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5922958
  • Se her for andre jobber fra Holmestrand kommune
Ledig stilling

Holmestrand kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Trives du med faglig fokus og mestringsorientert ledelse? Er du i tillegg glad i utvikling og er en positiv og strukturert medspiller? Ja, da tror vi du vil passe inn i vår ledergruppe!

Som avdelingsleder i Habilitering blir du ønsket velkommen inn i en virksomhet i utvikling og i et positivt og støttende lederfellesskap med 13 andre kollegaer. Sammen har vi ansvar for alle tilbud til mennesker med funksjonsnedsettelser i Holmestrand kommune. Dette innebærer bemanning tilknyttet botilbud, avlastningstilbud, tilrettelagt arbeid og aktivitet, støttekontakt og privat avlastning og ambulante tjenester. Som ledergruppe er vi opptatt av vårt mandat. Vi tror at vi best leverer på oppgavene vi er satt til blant annet ved å opprettholde et trygt, raust og inkluderende ledermiljø.

Virksomhet habilitering består totalt av ca 220 årsverk fordelt på 13 avdelinger i Hof, Sande og Holmestrand. Som leder hos oss får du tilgang til tilgjengelige og gode støttefunksjoner når det gjelder ulike system, økonomi og HR.

Holmestrand kommune ligger naturskjønt til og er lett tilgjengelig med både bil og tog, ca 30 min kjørevei fra Drammen og ca 20 minutter fra Tønsberg. Virksomhet Habilitering er en stor og viktig tjenesteyter i en kommune i vekst.

Arbeidsoppgaver
  • Fag-, økonomi- og personalansvar
  • Turnus og personalforvaltning
  • Økonomistyring og rapportering
  • Kvalitets- og utviklingsarbeid
  • Deltakelse i virksomhetens lederteam
  • Andre oppgaver som naturlig knyttes til stillingen

Ditt viktigste ansvar og oppgaver i Tunellveien 44-46 vil være å ivareta tjenesteytingen knyttet til åtte personer som bor i egne leiligheter med tilgang på bemanning hele døgnet. Det er en spennende, givende og tidvis krevende oppgave som innebærer både personal-, økonomi- og faglig ansvar. Det er totalt ca. 24 årsverk fordelt på noen flere hoder, som vil få deg som sin nærmeste leder. Du vil sammen med dine medarbeidere ha et bredt samarbeid internt i kommunen, samt med spesialisthelsetjenesten og statsforvalteren.

Du vil rapportere til virksomhetsleder.

Kvalifikasjonskrav
  • Bachelor i verne-/sykepleie, eller annen relevant høyskoleutdanning
  • Ledererfaring og gjerne lederutdanning
  • Ønskelig med erfaring fra arbeid med målgruppen
  • Fordel med kjennskap til rapportering på ressurskrevende tjenester og kapittel 9 i helse- og omsorgstjenesteloven
  • God forvaltnings – og økonomiforståelse
  • God digital kompetanse og forståelse
Personlige egenskaper
  • Du er strukturert og selvgående i eget arbeid, men setter også pris på et godt team rundt deg
  • Du er engasjert og utviklingsorientert
  • Du er glad i mennesker, har mellommenneskelig forståelse og gode samarbeidsevner
  • Du er positiv med et godt og stabilt humør, og du kan holde hodet kaldt når dagen ikke går som planlagt
  • Du er tydelig og robust, og kan formidle godt både skriftlig og muntlig

Holmestrand kommune har flere ulike arbeidsverktøy. De du vil benytte mest er Cosdoc, Gat, Framsikt og Websak.

Vi tilbyr
  • En meningsfylt lederjobb i en støttende ledergruppe
  • En stilling med høy grad av autonomi
  • Spennende dager i et levende miljø
  • Fleksitid
  • Lønn etter avtale

Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju. Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig iht. offentleglova.  Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

 

 

  • Bedrift
    Holmestrand kommune
  • Søknadsfrist
    04.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0000, Holmestrand
    HOLMESTRAND
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5922958
  • Se her for andre jobber fra Holmestrand kommune