• Company
    Oslo kommune
  • Application deadline
    01.09.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    0037, OSLO
    OSLO
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5847905
  • Look here for other jobs from Oslo kommune
  • Updated 16.08.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Oslo kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning

Lindeberghjemmet skal bli best på å bli bedre og forutsetningen for å lykkes er ledere som er gode rollemodeller. Våre medarbeidere skal oppleve psykologisk trygghet og arbeidsglede. Det er grunnlaget for å få hevet kvaliteten og gjøre det lille ekstra som løfter hverdagen og gir gylne øyeblikk for de som bor hos oss. Som leder på Lindeberghjemmet vil det stilles høye forventninger til deg og du vil få en utfordrende og spennende arbeidshverdag.

Høres dette spennende ut, ikke nøl med å sende oss din søknad. Vi ønsker deg velkommen inn i ledergruppen der du vil få store muligheter for å tilføre og påvirke.  

Om oss:

Det bor 144 beboere på Lindeberghjemmet. Avdelingene er utformet med 3 små beboer grupper hvor det bor 8 beboere i hver fløy.

Avdeling 1 - 16 forsterkede plasser / 8 skjermede plasser

Avdeling 2 - 24 skjermede plasser

Avdeling 3 - 6 - 96 somatiske plasser

Vi er et moderne langtidshjem. Veldferdsteknologi er fremtiden og vi skal fortsette å være i front på dette området. Beboerne våre har muligheter for mange ulike aktivitetstilbud. Vi har blant annet sanserom, sansehage (direkte ut fra beboergruppene til forsterkede enhetene), togkupe, pub, bibliotek, shuffleboard, Toweltafel m.m. 

Sjekk oss ut på INSTAGRAM & Facebook @lindeberghjemmet  

Kvalifikasjoner:

 

  • Norsk autorisasjon som sykepleier med videreutdanning i ledelse.
  • Ledererfaring av minst 2 års varighet er ønskelig.
  • Digital kompetanse og beherskelse av ulike IKT-verktøy vil bli vektlagt.
  • God kjennskap til og erfaring med turnusplanleggingsverktøy.
  • God kjennskap til lov- og avtaleverk – herunder arbeidstid og ansettelse i arbeidsmiljøloven.
  • Kompetanse innen turnus/ bemanningsplanlegging, lov- og avtaleverk.
  • Evne til god økonomisk styring og kunnskap om budsjettprosesser.
  • Kan vise til gode resultater fra tidligere stilling(er).
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, norsk skriftlig og muntlig på høyere nivå, C1.
  • Den som tilsettes må framvise gyldig politiattest.
  • Personlig egnethet for stillingen tillegges stor vekt.

Personlige egenskaper:

  • Personlig lederegenskaper som inspirerende, engasjerende, samlende, lyttende, ydmyk og tydelig er vesentlig for rollen.
  • Evne til nytenkning, løsningsorientert, liker utfordringer og er åpen for endringer.
  • Er en lagspiller, men kan også jobbe selvstendig.
  • Tar raske, klare beslutninger som kan innebære vanskelige valg.
  • Gode kommunikative egenskaper som gir trygge medarbeidere, beboere og pårørende.
  • Relasjonsbygger på tvers av avdelinger og faggrupper.
  • Har god arbeidskapasitet og liker å jobbe med mennesker og teknologi.
  • Er faglig sterk og har evnen til å dele kunnskapen.
  • Har evne til å reflektere over egen tjenesteutøvelse.

Vi tilbyr:

  • Et tverrfaglig miljø i utvikling, hvor det legges vekt på samhandling.
  • Du vil kunne videreutvikle og drifte egen avdeling i et godt miljø, med god kollegastøtte.
  • Utfordrende arbeidsoppgaver, høyt faglig nivå og gode kollegaer.  
  • Gode lønn-,pensjon- og arbeidsvilkår i Oslo kommune. 
 

  • Company
    Oslo kommune
  • Application deadline
    01.09.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    0037, OSLO
    OSLO
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5847905
  • Look here for other jobs from Oslo kommune
  • Updated 16.08.2024