• Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    23.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5840865
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 15.08.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bergen kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Avdelingsleder

Kvalifikasjoner:

    Krav: 

    -Helse og sosialfaglig utdanning på minimum Bachelor-nivå, fortrinnsvis barnevernspedagog

    - Relevant videreutdanning

    - Ledererfaring og erfaring fra tilsvarende arbeid vil bli vektlagt

    - God IKT kunnskap

    - Beherske norsk skriftlig og muntlig, samt ha god formuleringsevne 

    - Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk     (tidligere "Bergenstesten")

    - Utdanning fra utlandet må ha godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse: https://hk-dir.no/utdanning-fra-utlandet

    - Førerkort kl. B 

    - Politiattest må fremlegges ved
       ansettelse

    Ønskelig:

    - Erfaring fra barneverntjenesten

    - Erfaring fra krisesenterarbeid

    - Erfaring med flerkulturelt arbeid

    - Erfaring og kunnskap om bemanningsplanlegging og bruk av turnusverktøy

    - Veilederkompetanse

    Personlig egnethet vil bli vektlagt


Personlige egenskaper:

    Personlig egnethet vektlegges, og vi søker deg som :

    - Er en god rollemodell som  motiverer dine medarbeidere, og oppmuntrer til dialog og samarbeid.   
    - Er tillitsskapende med gode kommunikasjonsevner og samarbeidsevner  
    - Er fleksibel, selvstendig og jobber godt under press. 
    - Er ansvarsbevisst, stabil og lojal 
    - Jobber målrettet, systematisk og har et helhetlig blikk for avdelingen og virksomheten
    - Du må kunne vise til god struktur og nøyaktighet, evne til å levere resultater innen personalarbeid og     budsjett
    - Du må kunne håndtere akutte situasjoner, og være selvstendig, strukturert og løsningsorientert.
    - Samarbeidsevne og gode kommunikasjonsferdigheter er egenskaper vi setter høyt 
    - Du må tørre å ta initiativ til å drive kontinuerlig kvalitetsarbeid, og å drive ulike prosesser fremover

Vi tilbyr:

- Et engasjerende og spennende arbeidsmiljø med mulighet til å drive utviklingsarbeid.
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
- Lønn etter gjeldende tariff.





 

  • Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    23.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5840865
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 15.08.2024