• Företag
    Elverum kommune
  • Ansökningstiden
    21.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2408, ELVERUM
    ELVERUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5797185
  • Se här för andra jobb från Elverum kommune
  • Uppdaterad 27.06.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Elverum kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning

Enhet for rus og psykiske helsetjenester yter hjelp etter Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester til brukere med nedsatt funksjonsevne som følge av psykisk lidelse og/ eller rusproblematikk. Målgruppen for tjenestene strekker seg fra lavterskeltilbud gjennom kurs og gruppetilbud til brukere som har omfattende, sammensatte og langvarige behov. Tjenestene omfatter døgnomsorg, hjemmebaserte tjenester, poliklinisk virksomhet med blant annet RPH (Rask psykisk helsehjelp), ruskonsulenter, lavterskeltilbud med blant annet tilbud om ulike aktiviteter. Tjenesten er også med i prosjekt for interkommunalt FACT-team.

Avdeling Øvre Sandbakken består av hjemmebaserte tjenester, et bofellesskap, poliklinikk, lavterskeltilbud og møteplass for voksne som sliter med rusavhengighet og et aktivitetstilbud til mennesker med ruslidelser. Avdelingen har også to stillinger for ruskonsulent. Målgruppen for avdelingens tjenester er mennesker over 18 år, men det jobbes også med et prosjekt rettet mot ungdom under 18 år.

Avdelingen har to likestilte avdelingsledere som samarbeider tett, og som deler personalansvaret mellom seg. Videre har avdelingsleder 1 hovedansvar for økonomioppfølging og turnus- og personalforvaltning, mens avdelingsleder 2 har hovedansvar for fag og daglig drift, studenter og pårørendearbeid. Vi lyser nå ut etter avdelingsleder 1, og søker deg som har evne til å skape tillit, veilede, motivere og være en pådriver i utviklingsprosesser.

Kvalifikasjoner:

Kvalifikasjonskrav

  • Autorisert sykepleier
  • Relevant ledererfaring
  • Beherske norsk godt, både muntlig og skriftlig
  • God digital kompetanse
  • Arbeids- og oppholdstillatelse
  • Førerkort klasse B
  • Ved tilbud om stilling må gyldig politiattest fremlegges

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Lederutdanning eller vilje til å gjennomføre lederutdanning
  • Erfaring fra rus- og psykisk helsetjeneste, eller andre av sektorens tjenesteområder
  • God økonomiforståelse
  • Erfaring i bruk av IT som verktøy

Personlige egenskaper:

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt, og vi ser særlig etter følgende egenskaper:

  • Gode kommunikasjonsferdigheter og evne til samarbeid
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Evne til å ta initiativ og vise fleksibilitet
  • Evne til målrettet, systematisk og metodisk arbeid
  • Evne til nytenking og gjennomføring av utviklingsprosesser
  • NeoPi3 personlighetstest kan bli aktuelt

 

 

 

Vi tilbyr:

  • En utfordrende stilling innenfor et spennende område som er under kontinuerlig utvikling
  • Varierte og interessante arbeidsoppgaver i et positivt miljø
  • Arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lov, forskrifter og avtaler
  • Offentlig pensjonsordning
  • Tiltredelse og lønn etter avtale

Annet:


 

  • Företag
    Elverum kommune
  • Ansökningstiden
    21.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2408, ELVERUM
    ELVERUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5797185
  • Se här för andra jobb från Elverum kommune
  • Uppdaterad 27.06.2024