Bedrift
Senja kommuneSøknadsfrist
14.10.2022Bransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9300, FINNSNES
SENJA
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4763554Se her for andre jobber fra Senja kommune
- Oppdatert 14.09.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Senja kommune
Avdelingsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
100% fast stilling som Avdelingsleder i hjemmetjenesten Finnsnes sentrum
Om stillingen
Har du lyst til å lede engasjerte medarbeidere i et spennende utviklingsarbeid, og samtidig være en leder som jobber med organisasjons- og tjenesteutvikling? Da er dette stillingen for deg.
Hjemmetjenesten Finnsnes sentrum er en avdeling i virksomheten hjemmebasert omsorg som leverer helse og omsorgstjenester i pasientens hjem. Hjemmetjenesten Finnsnes sentrum skal deles i to og søker derfor etter avdelingsleder til en av de to fremtidige avdelingene. Avdelingen satser høyt på faglig utvikling med pasient og bruker i fokus.
Som leder for denne avdelingen vil du jobbe i team bestående av vernepleiere, sykepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Vi jobber på tvers i avdelingen for å sikre gode tjenester til pasient og brukere, og setter et godt fagmiljø høyt.
Senja kommunes hjemmebaserte omsorg er i en utviklingsfase, som kan medføre endringer i tjenesten og arbeidsoppgavene.
Arbeidsoppgaver
Avdelingsleder skal sammen med øvrige ledere etablere, drifte og utvikle Senja kommune og bidra til at våre kompetente medarbeidere har gode rammevilkår og riktig kompetanse for å utøve sine arbeidsoppgaver.
- Daglige ansvar for driftsoppgaver for fag, personal og økonomi for avdelingen hjemmetjenesten sentrum
- Være en pådriver for og initiativtaker til å styrke og videreutvikle kommunale helse- og omsorgstjenester sammen med de andre virksomhetsleder og de andre avdelingslederne innen virksomheten sykehjem
- Legge til rette for gode medvirknings- og samskapingsprosesser med relevante brukergrupper og samarbeidsaktører, herunder spesialisthelsetjenesten og institusjoner
- Sørge for god samhandling med og bred involvering av de ansatte og tillitsvalgte for å oppnå best mulig tjenester
- Ivareta arbeidsgivers plikter og rettigheter etter Senja kommunes arbeidsgiverstrategi, herunder ansvar for avdelingens HMS og IA arbeid.
- Arbeide for fremtidsrettede, bærekraftige og effektive løsninger
Kvalifikasjonskrav
- Minimum bachelor innen sykepleie
- Ønskelig med lederutdanning og ledererfaring
- Solid faglig kunnskap og erfaring innen ansvarsområdet
- God forståelse for lederskap
- Meget god til å kommunisere muntlig og skriftlig
- Digital kompetanse, kunne utnytte Profil og Ressursstyring til tjenestens beste.
- God kjennskap til lover, forskrift og avtaleverk innen fagområdet
Vi tilbyr
- Faglig utfordringer på et spennende fagområde i stadig endring
- Kompetanseutvikling
- Brukermedvirkning
- Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø
- Nytenkning innen velferdsteknologi
- En kommune i stor utvikling og endring
- Gode pensjonsordninger i KLP
Personlig egenskaper
Bør være raus, framoverlent og har fokus på løsninger som er bærekraftige. Bør også være:
- Etterrettelig, målrettet, beslutningsdyktig og gjennomføringssterk
- Løsningsorientert
- Ha gode samarbeidsevner
Bør ha:
- Evne til å begeistre og motivere
- Evne til å oppnå resultater i samarbeid med andre
Bedrift
Senja kommuneSøknadsfrist
14.10.2022Bransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9300, FINNSNES
SENJA
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4763554Se her for andre jobber fra Senja kommune
- Oppdatert 14.09.2022