Företag
Senja kommuneAnsökningstiden
14.10.2022Bransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
9300, FINNSNES
SENJA
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4763554Se här för andra jobb från Senja kommune
- Uppdaterad 14.09.2022
 
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Senja kommune
Avdelingsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
100% fast stilling som Avdelingsleder i hjemmetjenesten Finnsnes sentrum
Om stillingen
Har du lyst til å lede engasjerte medarbeidere i et spennende utviklingsarbeid, og samtidig være en leder som jobber med organisasjons- og tjenesteutvikling? Da er dette stillingen for deg.
Hjemmetjenesten Finnsnes sentrum er en avdeling i virksomheten hjemmebasert omsorg som leverer helse og omsorgstjenester i pasientens hjem. Hjemmetjenesten Finnsnes sentrum skal deles i to og søker derfor etter avdelingsleder til en av de to fremtidige avdelingene. Avdelingen satser høyt på faglig utvikling med pasient og bruker i fokus.
Som leder for denne avdelingen vil du jobbe i team bestående av vernepleiere, sykepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Vi jobber på tvers i avdelingen for å sikre gode tjenester til pasient og brukere, og setter et godt fagmiljø høyt.
Senja kommunes hjemmebaserte omsorg er i en utviklingsfase, som kan medføre endringer i tjenesten og arbeidsoppgavene.
Arbeidsoppgaver
Avdelingsleder skal sammen med øvrige ledere etablere, drifte og utvikle Senja kommune og bidra til at våre kompetente medarbeidere har gode rammevilkår og riktig kompetanse for å utøve sine arbeidsoppgaver.
- Daglige ansvar for driftsoppgaver for fag, personal og økonomi for avdelingen hjemmetjenesten sentrum
 - Være en pådriver for og initiativtaker til å styrke og videreutvikle kommunale helse- og omsorgstjenester sammen med de andre virksomhetsleder og de andre avdelingslederne innen virksomheten sykehjem
 - Legge til rette for gode medvirknings- og samskapingsprosesser med relevante brukergrupper og samarbeidsaktører, herunder spesialisthelsetjenesten og institusjoner
 - Sørge for god samhandling med og bred involvering av de ansatte og tillitsvalgte for å oppnå best mulig tjenester
 - Ivareta arbeidsgivers plikter og rettigheter etter Senja kommunes arbeidsgiverstrategi, herunder ansvar for avdelingens HMS og IA arbeid.
 - Arbeide for fremtidsrettede, bærekraftige og effektive løsninger
 
Kvalifikasjonskrav
- Minimum bachelor innen sykepleie
 - Ønskelig med lederutdanning og ledererfaring
 - Solid faglig kunnskap og erfaring innen ansvarsområdet
 - God forståelse for lederskap
 - Meget god til å kommunisere muntlig og skriftlig
 - Digital kompetanse, kunne utnytte Profil og Ressursstyring til tjenestens beste.
 - God kjennskap til lover, forskrift og avtaleverk innen fagområdet
 
Vi tilbyr
- Faglig utfordringer på et spennende fagområde i stadig endring
 - Kompetanseutvikling
 - Brukermedvirkning
 - Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø
 - Nytenkning innen velferdsteknologi
 - En kommune i stor utvikling og endring
 - Gode pensjonsordninger i KLP
 
Personlig egenskaper
Bør være raus, framoverlent og har fokus på løsninger som er bærekraftige. Bør også være:
- Etterrettelig, målrettet, beslutningsdyktig og gjennomføringssterk
 - Løsningsorientert
 - Ha gode samarbeidsevner
 
Bør ha:
- Evne til å begeistre og motivere
 - Evne til å oppnå resultater i samarbeid med andre
 
Företag
Senja kommuneAnsökningstiden
14.10.2022Bransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
9300, FINNSNES
SENJA
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4763554Se här för andra jobb från Senja kommune
- Uppdaterad 14.09.2022