• Företag
    Senja kommune
  • Ansökningstiden
    31.05.2022
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4617524
  • Se här för andra jobb från Senja kommune
  • Uppdaterad 12.05.2022
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Senja kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillingen

Har du lyst til å lede engasjerte medarbeidere i et spennende utviklingsarbeid, og samtidig være en leder som jobber med organisasjons- og tjenesteutvikling? Da er dette stillingen for deg.

Skaland sykehjem og hjemmetjenester er en avdeling i virksomheten Sykehjem, og drifter med felles turnus og satser høyt på faglig utvikling med pasient og bruker i fokus.

Som leder for denne avdelingen vil du jobbe i team bestående av vernepleiere, sykepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Vi jobber på tvers i avdelingen for å sikre gode tjenester til pasient og brukere, og setter et godt fagmiljø høyt.

Senja kommunes sykehjemstjeneste er i en utvilingsfase som kan medføre endringer i tjeneste og arbeidsoppgaver.

Arbeidsoppgaver

Avdelingsleder skal sammen med øvrige ledere etablere, drifte og utvikle Senja kommune og bidra til at våre kompetente medarbeidere har gode rammevilkår og riktig kompetanse for å utøve sine arbeidsoppgaver.

  • Daglige driftsoppgaver for fag, personal og økonomi for avdelingen Skaland sykehjem og hjemmetjenester
  • Være en pådriver for og initiativtaker til å styrke og videreutvikle kommunale helse- og omsorgstjenester sammen med de andre virksomhetsleder og de andre avdelingslederne innen virksomheten sykehjem
  • Legge til rette for gode medvirknings- og samskapingsprosesser med relevante brukergrupper og samarbeidsaktører, herunder spesialisthelsetjenesten og institusjoner
  • Sørge for god samhandling med og bred involvering av de ansatte og tillitsvalgte for å oppnå best mulig tjenester
  • Ivareta arbeidsgivers plikter og rettigheter etter Senja kommunes arbeidsgiverstrategi, herunder ansvar for avdelingens HMS og IA arbeid.
  • Arbeide for fremtidsrettede, bærekraftige og effektive løsninger

 Kvalifikasjonskrav

  • Minimum bachelor innen sykepleie 
  • Ønskelig med lederutdanning og ledererfaring
  • Solid faglig kunnskap og erfaring innen ansvarsområdet
  • God forståelse for lederskap
  • Meget god til å kommunisere muntlig og skriftlig
  • Digital kompetanse, kunne utnytte Profil og Ressursstyring til tjenestens beste.
  •  

Lover, forskrift og avtaleverk innen fagområdet

 Vi tilbyr

  • Faglig utfordringer på et spennende fagområde i stadig endring
  • Kompetanseutvikling
  • Brukermedvirkning
  • Et positiv og flerkulturelt arbeidsmiljø
  • Nytenkning innen velferdsteknologi
  • En kommune i stor utvikling og endring
  • Gode pensjonsordninger i KLP

 

Personlig egenskaper

Bør være raus, framoverlent og har fokus på løsninger som er bærekraftige. Bør også være:

  • Etterrettelig, målrettet, beslutningsdyktig og gjennomføringssterk
  • Løsningsorientert
  • Ha gode samarbeidsevner

 Bør ha:

  • Evne til å begeistre og motivere
  • Evne til å oppnå resultater i samarbeid med andre

 

 

  • Företag
    Senja kommune
  • Ansökningstiden
    31.05.2022
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4617524
  • Se här för andra jobb från Senja kommune
  • Uppdaterad 12.05.2022