Company
Skiptvet kommuneApplication deadline
16.01.2021Form of employment
workTime.DagIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1816, SKIPTVET
SKIPTVET
NorwayNumber of positions
1Career-kode
3333500Look here for other jobs from Skiptvet kommune
- Updated 17.12.2020
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Skiptvet kommune
Avdelingleder 100 % stilling, sykehjem 3,4 og 5 - vikariat
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Ved Sollia Bo- og servicesenter er det 40 plasser hvorav 33 er langtidsplasser og 7 er korttidsplasser. Dette er fordelt på to avdelinger, som igjen er for delt i mindre bogrupper med 5 - 8 beboere. Målet for våre tjenester er at den enkelte kan leve et trygt, meningsfylt og mest mulig selvstendig liv. Vi skal sørge for at beboerne våre får et best mulig tilbud innenfor gitte rammer.
Her ved Sollia Bo- og servicesenter er mange av våre tjenester samlet, som blandt annet rus- og psykisk helse, base for hjemmesykepleien og hjemmehjelp, fysioterapi, eget kjøkken og vaskeri, demens-team dagsenter m.m. Det er viktig for oss at vi arbeider tverrfaglig og har godt samarbeid på tvers av avdelingene våre.
Kort om stillingen:
Avdelingsleder for avdeling 3, 4, og 5 skal ut i svangerskapspermisjon, så dersom du vil bidra til å gi våre beboere et godt tjenestetilbud og være en del av vår ledergruppe i den perioden, så er du velkommen til å søke stillingen.
Avdelingsleder 100 % vikariat med tiltredelse så raskt som mulig og til og med februar 2022.
Arbeidsoppgaver
Som avdelingsleder er du ansvarlig for at avdelingen driftes i henhold til gjeldende lovverk. Du skal lede, organisere og koordinere aktiviteten i avdelingen. Avdelingsleder har fag-, økonomi- og personalansvar for avdelingen. dette innebærer å:
- Lede og veilede ansatte i arbeidet ved avdelingen
- Disponere personal og ressurser på en forsvarlig måte innenfor gitte rammer
- Sikre at rutiner etableres, iverksettes og evalueres, samt at avvik innen HMS, drift og tjenesteutøvelse følges opp
- Sikre at beboernes rettigheter ivaretas
- Stillingen rapporterer til virksomhetsleder, og avdelingsleder er ansvarlig for månedlig rapportering om drift, økonomi m.m.
- Bidra i virksomhetens ledergruppe med kunnskap, erfaring og engasjement
- Samarbeide med tilitvalgte og verneombud
- Legge til rette for prosesser som fremmer godt arbeidsmiljø og fagutvikling
- M.m
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som sykepleier
- Dokumentere gode muntlig og skriftlig norskkunnskaper
- Fordel med ledererfaring
- Fordel med erfaring innen kommunehelsetjenesten
- Gode IKT-kunnskaper
- Personlig egnethet vektlegges
Det må fremlegges politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4
Vi tilbyr:
- En spennende stilling med varierte utfordringer som gir muligheter faglig og personlig utvikling
- Et arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere
- Gratis parkering
- Pensjonsordning i KLP og egne seniortiltak
Arbeidstakere tilsettes i Skiptvet kommune på de vilkar som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemskap i KLP. Arbeidstaker må være forbredt på at arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres internt i kommunen.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Company
Skiptvet kommuneApplication deadline
16.01.2021Form of employment
workTime.DagIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1816, SKIPTVET
SKIPTVET
NorwayNumber of positions
1Career-kode
3333500Look here for other jobs from Skiptvet kommune
- Updated 17.12.2020