Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Helse Sør-øst RHF

Assisterende seksjonsleder

Offentlig forvaltning

Er du på jakt etter nye utfordringer?
100 % stilling som assisterende seksjonsleder ledig fra 30.01.2023.

Gjeldende turnus er for tiden med arbeid hver 4. helg, 37,5 timer per uke.

Døgnområde 3, lungemedisinsk avdeling, er en aktiv medisinsk sengepost som består av 27 senger fordelt på 3 tun. Som assisterende seksjonsleder vil du jobbe tett med seksjonsleder på lunge. Sammen leder vi rundt 80 medarbeidere. Vi ser etter en person med godt humør, som er trygg på seg selv og har lyst til å jobbe for at våre kolleger har det bra på jobb. Du må være interessert i forbedringsarbeid og være bidragsyter inn i fagteamet. Du vil bli en del av et arbeidsmiljø med stor takhøyde, hvor humor og latter er viktig, samtidig som kvalitet i behandling har stort fokus. Vi er gode, men kan alltid bli bedre. Vil du bidra?

Aktuelle kandidater vil bli invitert fortløpende til intervju i sykehusets lokaler. 
 

Arbeidsoppgaver:

  • Oppfølging av turnus og på sikt ha ansvar for utarbeidelse av arbeidsplaner
  • Daglig oppfølging av vaktbok, fravær og innleie i GAT. Bidra til å sikre daglig drift i avdelingen
  • Kontroll av lønn og overføring av timelister i lønnssystemet
  • Delegerte administrative oppgaver
  • Ansvar, i samarbeid med seksjonsleder, for drift og videreutvikling av lungefaget
  • Bidra til gjennomføring av endringsprosesser og forbedringsarbeid
  • Behandle synergisaker
  • I samarbeid med leder utarbeide turnus- og bemanningsplaner
  • Planlegge drift i henhold til pasientmengde og personalressurser slik at kontinuitet og kvalitet i pasientbehandlingen ivaretas
  • Koordinere drift i samarbeid med andre døgnområder og akuttmottak
  • Ønskelig med erfaring fra fagområdet lunge, men ikke et krav
  • Ha analytiske evner/økonomiforståelse

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Gode IT kunnskaper
  • Kjennskap til arbeidstidsplanlegging og verktøyet GAT er en fordel
  • Erfaring fra liknende arbeid er en fordel

Personlige egenskaper:

  • Du er positiv og åpen, og kan fremme motivasjon og innsats
  • Du tar ansvar, arbeider selvstendig, strukturert og systematisk
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er fleksibel, nytenkende og løsningsorientert
  • Trygg og selvstendig
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Faglig og personlig utvikling
  • Spennende administrative oppgaver
  • Arbeidsmiljø som vektlegger fagutvikling, engasjement, samarbeidsevner og godt humør
  • Gode forsikringsordninger
  • Pensjonsordning gjennom KLP 

 

I henhold til offentlighetsloven kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.

Vi ber alle søkere vedlegge dokumentasjon på utdanning og attester på arbeidserfaring. Dette for å dokumentere kvalifikasjoner som fremkommer i CV, og til lønnsfastsettelse.

Sykehuset praktiserer et inkluderende arbeidsliv og følger opp regjeringens inkluderingsdugnad. Det betyr at vi ønsker velkommen kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, alder, redusert funksjonsevne, ulik nasjonal eller etnisk bakgrunn og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere.