• Bedrift
    Sogndal kommune
  • Søknadsfrist
    16.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Sogndal
    SOGNDAL
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3030295
  • Se her for andre jobber fra Sogndal kommune
  • Oppdatert 13.07.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sogndal kommune

Assisterende kommunalsjef helse og omsorg

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillinga

Sogndal kommune søkjer assisterande kommunalsjef helse og omsorg med sektoransvar for helse og omsorg. Stillinga er ei 100% fast stilling som er ledig frå 1.09.20. Helse og omsorg består av 3 sjukeheimar, 3 omsorgsbasar for heimesjukepleie 3 avdelingar med bu og miljøteneste, vedtakskontor for helse og omsorg, fysio og ergoterapiteneste, psykisk helse og rusteneste, legeteneste. Samla sett er det om lag 500 tilsette i helse og omsorg.

Assisterande kommunalsjef vil sitje i kommunalsjefen si leiargruppe, og ha sektoransvar for helse og omsorg. I sektoransvaret ligg ansvaret for helse og omsorgsektoren si samla fagutvikling, økonomistyring og personalleiing. Vi søkjer ein leiar som kan vere med å utvikle helse og omsorgsektoren. Helse og omsorgsektoren jobbar med fleire spanande prosjekt, mellom anna; aldersvennlege lokalsamfunn, velferdsteknologi, helseframande arbeid, friskliv, helse og ressursteam for å gjere bruk av faglege ressurser i heile kommunen, samanhengande tenester og pasientforløp, tverrsektorielt samarbeid, fagutvikling. Sogndal kommune har eit tett og godt regionsamarbeid i Sogn. Den som vert tilsett, vil på ulikt vis måtte bidra inn i regionssamarbeid og andre prosjekt innan helse og omsorg i kommunen elles.

Arbeidsoppgåver:

  • Utviklings- og kvalitetsarbeid innan helse og omsorg
  • Personalansvar for leiarane innan helse og omsorg i Sogndal
  • Ansvar for samla økonomistyring i helse og omsorg
  • Utgreiings- og sakshandsamingsoppgåver

 

Sentrale ansvarsområde:

  • Følgje opp kommunen sine vedtekne satsingar og prioriteringar
  • Sikre at vi følgjer relevant lovverk

Kvalifikasjonar:

  • Relevant helsefagleg utdanning frå universitet/høgskule
  • Leiarerfaring frå helsesektoren
  • Praktisk erfaring og innsikt i helserelatert utviklingsarbeid
  • Utviklingsorientert og har erfaring frå utviklingsarbeid
  • Det er ynskjeleg med leiarutdanning. 

 

Personlege eigenskapar:

  • Sjå verdien av å jobbe i team og ha gode samarbeidsevner
  • Vere løysingsorientert
  • Ha evne til å inspirere, engasjere og rettleie mot felles mål, og kunne nytte potensialet til helse og omsorgssektoren
  • Kunne handtere nye utfordringar
  • Gode kommunikasjonsevner både munnleg og skriftleg
  • Evne til å ta initiativ og arbeida sjølvstendig og målretta

 

Me tilbyr:

  • Ein spanande jobb i eit godt arbeidsmiljø.
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Gode velferdsordningar
  • Løn etter avtale

 

Kun søknadar mottekne innan frist og levert via Easycruit vert tekne i betraktning.

 

Kontaktperson for stillinga er kommunalsjef helse og omsorg Åslaug Brænde, mob. 90843645, e-post: Aslaug.brende@sogndal.kommune.no

Søknadsfrist: 16.08.20

Arbeidsgjevar: Sogndal kommune

 

 

  • Bedrift
    Sogndal kommune
  • Søknadsfrist
    16.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Sogndal
    SOGNDAL
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3030295
  • Se her for andre jobber fra Sogndal kommune
  • Oppdatert 13.07.2020