Företag
Alver kommuneAnsökningstiden
31.01.2023Anställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4960972Se här för andra jobb från Alver kommune
- Uppdaterad 19.01.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Alver kommune
Assistent - 2x100 % vikariat
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillinga
Vi har ledig 2x100 % vikariat som assistent i eitt år. Den eine stillinga har oppstart 01.02.2023 og den andre 01.05.2023.
Om Frekhaug heimeteneste
Avdeling Frekhaug har kontor både på Vikebø og på Frekhaug. Avdelinga har om lag 60 tilsette og vi gjev tenester til personar som bur på Holsnøy og Flatøy.
Ingen arbeidsdag er lik hos oss. Avdelinga har god fagkompetanse av sjukepleiarar og helsefagarbeidarar. No ønskjer vi oss assistentar inn i fellesskapet. Vi kan tilby eit godt fagmiljø og eit positivt og inkluderande arbeidsmiljø. Du vil få mykje erfaring og auke din kompetanse i arbeidsgruppa og hos brukarar.
Arbeidsoppgåver
Som assistent i heimetenesta skal du hjelpe med måltider, personleg hygiene og reinhald. Vi gjev tenester til personer som bur i eigen heim. Kvardagen hos oss er variert, med stor grad av sjølvstende og fagleg utvikling. Det er krav at utførte tenester vert dokumentert i Profil.
Krav til stillinga
- Sertifikat klasse B
- Gode norskkunnskapar, både munnleg og skriftleg
Personlege eigenskapar
Vi ser etter deg som:
- trivst med å arbeide sjølvstendig
- har evne og vilje til å arbeide for eit godt arbeidsmiljø
- er løysingsorientert og fleksibel
- er lojal, fagleg sterk og trygg i yrkesutøvinga
Som assistent i heimetenesta trivast du i ein aktiv kvardag. Du er serviceinnstilt, god til å samarbeide og vil arbeide tverrfagleg til det beste for brukarane våre. Du har gjerne erfaring frå arbeid med menneske og med reinhald.
Vi tilbyr
- Årsturnus med stor fleksibilitet og høve for eige påvirkning
- Tilsetjings i samsvar med lov- og avtaleverk
- Pensjonsordning gjennom KLP
- Ein aktiv kvardag med mange spennande og variere utfordringar
Ingen arbeidsdag er lik hos oss. Avdelinga har god fagkompetanse av sjukepleiarar og helsefagarbeidarar. No ønskjer vi oss assistentar inn i fellesskapet. Vi kan tilby eit godt fagmiljø og eit positivt og inkluderande arbeidsmiljø. Du vil få mykje erfaring og auke din kompetanse i arbeidsgruppa og hos brukarar.
Politiattest
I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Slik søker du
Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. Rekrutterarar ber aldri om BankID i samband med rekrutteringsprosessen. Som jobbsøkjar må du aldri avgje sånn informasjon i samband med søknadsprosessen. Om du opplever dette, ber vi deg ta kontakt.
Företag
Alver kommuneAnsökningstiden
31.01.2023Anställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4960972Se här för andra jobb från Alver kommune
- Uppdaterad 19.01.2023