Företag
Hamar kommuneAnsökningstiden
04.04.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
3550439Se här för andra jobb från Hamar kommune
- Uppdaterad 28.03.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Hamar kommune
Arbeidslagsleder, 100 % fast
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Tjenesten for funksjonshemmede består av bofellesskap som er organisert som selvstyrte arbeidslag. Noen av våre fokusområder er å gi våre brukere en meningsfylt hverdag, bidra til god brukermedvirkning og hele tiden utvikle den faglige kvaliteten på våre tjenester. Ledig fra 01.09.21.
Arbeidsoppgaver:
- Faglig ansvar og målrettet miljøarbeid
- Koordinere hverdagen i samarbeid med soneleder
- Koordinere tjenesten og bidra til tverrfaglig samarbeid i en hektisk hverdag
- Bidra til et positivt samarbeid med pårørende
- Praktisk bistand og veiledning til brukere
- Delta på aktiviteter med brukerne
- Ansvarlig i arbeidslaget for dokumentasjon i fagsystemet Gerica
- Ansvar for medikamenthåndtering
Kvalifikasjoner:
- Autorisert vernepleier eller annen 3-årig utdannelse innen helse-/sosial eller pedagogiske fag
- Erfaring og interesse for å veilede andre kollegaer i faglige utfordringer
- Erfaring med pårørende arbeid
- Erfaring fra og/eller kjennskap til kommunehelsetjenester
- Erfaring i målrettet miljøarbeid
- Gode fremstillingsevner, både skriftlig og muntlig
- Arbeids- og oppholdstillatelse
- Gode IKT-kunnskaper, gjerne erfaring fra fagsystemene Gerica og EQS
- Kjennskap til Helse- og omsorgstjenestelov kap. 9
- Erfaring fra arbeid i bolig for mennesker med utviklingshemming
- Det er krav om førerkort for tiltredelse i stillingen
- Det er krav om politiattest for alle som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven §5-4.Attesten må forevises før tiltredelse
Personlige egenskaper:
- Miljøskaper og inspirator med evne til å tenke helhetlig utover eget driftsområde
- Gode samarbeidsevner, fleksibel, modig, selvstendig og ansvarsbevisst
- Motivert, engasjert og strukturert
- Gode ferdigheter i relasjonskompetanse
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- Ha evne til å gi omsorg og trygghet
- Være med på å utvikle arbeidsplassen
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Et godt og spennende fagmiljø med varierte oppgaver
- Et positivt og trivelig arbeidsmiljø sammen med dyktige kollegaer
- Opplæring og veiledning
- Lønn etter sentrale og lokale avtaler
- Hamar kommune er en IA-bedrift og prioriterer bedriftsinternt attføringsarbeid
- Det tas forbehold om interne omrokeringer på grunn av attføringsarbeid og overtallighet
- For stillinger der det er krav om førerkort må dette fremlegges før tiltredelse
- Arbeidstakere ansettes i Hamar kommune på de vilkår som fremgår av lover, reglement og tariffavtaler, herunder medlemskap i KLP
- Den som tilsettes må før tiltredelse gi bekreftede opplysninger om tuberkuloseforhold/tuberkulinstatus og MRSA-status på eget skjema som vedlegges tilbud om stilling
Företag
Hamar kommuneAnsökningstiden
04.04.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
3550439Se här för andra jobb från Hamar kommune
- Uppdaterad 28.03.2021