• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0157, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4961434
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 18.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Anskaffelsesjurist

Offentlig forvaltning

Har du erfaring fra å jobbe med offentlige anskaffelser, og lyst til være med å skape god eldreomsorg? 

En av våre anskaffelsesjurister slutter, og vi søker en erfaren anskaffelsesjurist som hennes etterfølger.

Vi er en avdeling med 18 personer som har ansvar for å etablere gode, nye sykehjem med velferdsteknologiske løsninger, samt for å inngå avtaler med og følge opp alle sykehjem som driftes på avtale i Oslo kommune. Vi følger opp tjenesteytingsavtaler for drift av 18 private sykehjem. I 2023 planlegger vi å anskaffe varer og tjenester for om lag 50 millioner kroner. 

Du vil få mye ansvar og god mulighet til utvikling i en selvstendig stilling i et team med tre andre anskaffelsesrådgivere/jurister. Vi har ansvar for små og store anskaffelser - fra medisinskteknisk utstyr til tjenesteytingsavtaler for drift av sykehjem. 

Hvis du lar deg motivere av samfunnsoppdraget vårt om å sørge for livsutfoldelse i trygge omgivelser for våre beboere, håper vi å høre fra deg. 

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge og gjennomføre offentlige anskaffelser
  • Kontraktsoppfølging
  • Juridisk rådgivning og bistand
  • Saksbehandling
  • Deltakelse i utvikling av kvaliteten i eldreomsorgen gjennom gode anskaffelsesprosesser

Kvalifikasjoner:

  • Juridisk embetseksamen eller master i rettsvitenskap
  • Meget god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • God kunnskap om regelverket for kontraktsrett og forvaltningsrett
  • Erfaring med gjennomføring av offentlige anskaffelser
  • Det vil være en fordel om du har sertifisering innen offentlige anskaffelser
  • God digital kompetanse

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeidsevner, stort engasjement og et ønske om å utrette mye
  • Evne til å prioritere og arbeide systematisk og målrettet
  • Evne til å jobbe selvstendig, så vel som i team
  • God gjennomføringsevne
  • Evne til å tenke helhetlig
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Kvalitetsbevisst, resultat- og utviklingsorientert
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt  

Vi tilbyr:

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver i en virksomhet med et viktig samfunnsoppdrag
  • Ansvar og utfordringer
  • Et godt arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige kollegaer
  • Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
  • God pensjons- og forsikringsordning gjennom Oslo Pensjonsforsikring
  • Stilling som Jurist, lønnstrinn 45-53 (for tiden kr 646.800 - 751.400 pr. år) eller som Jurist II, lønnstrinn 53-60 (for tiden kr 751.400 - 866 700 pr. år) avhengig av erfaring og kvalifikasjoner. For særskilt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes
  • Trivelige kontorlokaler i Oslo sentrum med nærhet til offentlig kommunikasjon
  • Kantine og tilgang til trimrom
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0157, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4961434
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 18.01.2023