Company
Nes kommuneApplication deadline
16.04.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2150, ÅRNES
NES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5089179Look here for other jobs from Nes kommune
- Updated 27.03.2023
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Nes kommune
ALIS stilling 100 % Nes kommune
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nes kommune lyser nå ut en ALIS stilling. Stillingen er delt mellom henholdsvis legekontor og annen kommunal allmennmedisinsk tjeneste.
Et av satsingspunktene til Nes kommune er ALIS og å sikre gode forløp for leger i spesialisering. Vi har også fokus på tverrfaglig samarbeid mellom fastleger og de forskjellige helseinstansene i kommunen.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert lege
- Planlagt/under spesialisering i allmennmedisin
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø
- Varierte arbeidsoppgaver
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Denne stillingen er en kommunal ALIS-stilling der du er 100 % ansatt i Nes kommune.
Tjenesten er en spesialiseringsstilling i allmennmedisin, slik at du etter endt tjeneste blant annet skal ha tatt alle kurs, legevakter og deltatt i veiledningsgruppe som kreves for å bli spesialist.
Generelt
80 % av stillingen legges til Nes medisinske senter, 20 % blir til kommunal allmennmedisinsk tjeneste etter hvor kommunen har behov. Nes medisinske senter er lokalisert i Årnes sentrum. Legesenteret har tre etablerte fastleger som alle er spesialister i allmennmedisin, samt en LIS1-lege. Det er en ubesatt 4. hjemmel ved senteret som nå utlyses som en kommunal ALIS-stilling. Hjemmelen dekkes i dag av vikar. Det er 3 erfarne helsesekretærer ansatt på senteret. Legesenteret har journalsystemet Infodoc skyløsning, og er velutstyrt med EKG, spirometri, 24-timers blodtrykksmåling og Holter-EKG. Senterets øvrige fasiliteter er romslige og moderne, bygget i 2021.
Ved spørsmål om stillingen i forhold til arbeid på legekontoret, kontakt oss gjerne: Fredrik Røst Wehinger – 99587922, Karina Ridderseth – 95784917, Berit Rimstad – 40202992.
Ansettelsen skjer etter gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6. mnd prøvetid.
Politiattest, ikke eldre enn 3 mnd. må fremlegges ved avtaleinngåelse
Praktisk informasjon om søkeprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskravene som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser må oppgis.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Company
Nes kommuneApplication deadline
16.04.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2150, ÅRNES
NES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5089179Look here for other jobs from Nes kommune
- Updated 27.03.2023