Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
22.08.2021Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5131, NYBORG
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3983090Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 18.08.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Aktivitets-og frivillighetskoordinator
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Ulset sykehjem er et kommunalt drevet sykehjem som yter tjenester til 64 langtidsbeboere.
Vi har avdelinger for somatisk pleie, demens, psykogeriatri og Huntington, fordelt på 3 avdelinger.
Sykehjemmene ligger meget sentralt i naturskjønne omgivelser med gangavstand til Åsane senter og gode bussforbindelser. Gratis parkering om du kommer med bil.
Sykehjemmene har høy fagkompetanse med engasjerte og faglig dyktige medarbeidere.
Vi har stor fokus på aktivitet og trivsel.
Du som søker har et stort hjerte for våre eldre og ønsker å gjøre en positiv forskjell i deres hverdag. Du må ha en profesjonell holdning, være serviceinnstilt og ha gode kommunikasjonsevner.
Arbeidsoppgaver:
Som aktivitets- og frivillighetskoordinator vil du få ansvar for å planlegge, lede og gjennomføre et systematisk aktivitetstilbud til våre beboere.
Du vil få ansvar for å utarbeide aktivitetsplaner, tilrettelegge for og gjennomføre aktiviteter for enkeltbeboer, avdeling og institusjon.
Din rolle vil både være rettet «utover» mot nærmiljø, frivillige og andre aktører, samtidig «innover» på eget hus.
Du vil få ansvar for å markedsføre og gjøre kjent aktivitetsplaner for beboere, pårørende og ansatte gjennom tilgjengelige kommunikasjonsmedier.
Du vil få ansvar for å knytte nærmiljøet opp mot sykehjemmet,arrangere generasjonsmøter og etablere et godt samarbeid med skoler og barnehager i området.
Videre skal du rekruttere og bygge opp en gruppe frivillige som kan være tilknyttet sykehjemmet.
Kvalifikasjoner:
Utdanning innen helse- og sosialfag
Og/eller utdanning og erfaring innen kunst, kultur, musikk eller frivillighetsarbeid
Du må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Fremmedspråklige søkere med utdanning
utenfor Norden må dokumentere bestått nivå B2 i norsk
Du må ha gode datakunnskaper
Du må ha interesse for eldre personer med fysiske og mentale utfordringer
Du må ha evne til å se ressurser hos den enkelte
Det er en fordel med erfaring fra eldreomsorgen
Personlige egenskaper vil bli høyt vektlagt ved ansettelse til denne stillingen (se under)
Gyldig politiattest
Personlige egenskaper:
Vi søker deg som har:
Svært gode samarbeidsevner
Lyst og et ønske til å bidra med å bygge opp et hjem med fokus på aktiviteter for alle
Evne til å engasjere og inspirere mennesker rundt deg
Evne til å skaffe deg oversikt, være selvstendig og er selvgående
Lyst til å dele av din kunnskap
Er omgjengelig, imøtekommende og fremstår som en god rollemodell
Er idérik, fleksibel og løsningsorientert
Vi tilbyr:
Meningsfylte og spennende arbeidsoppgaver
Tverrfaglig samarbeid med engasjerte kolleger
En spennende og utfordrende arbeidsplass i stadig utvikling
Gode pensjons ordninger
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
22.08.2021Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5131, NYBORG
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3983090Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 18.08.2021