• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    19.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0274, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5675941
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 06.04.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Administrasjonssjef

Offentlig forvaltning

Madserudhjemmet ligger idyllisk til med Frognerparken som nærmeste nabo, og vi bruker parken flittig. Vi
har egen sansehage, flere elsykler, et variert aktivitetstilbud og legger til rette for «Frisk luft hele året».  Vi har fokus på et godt arbeidsmiljø med lavt sykefravær og lav turnover. Kvalitetsforbedring er i fokus, og vi ønsker deg som brenner for eldreomsorg! Post 1 har 26 rullerende avlastning og somatiske plasser, Post 2 har 29 somatiske langtidsplasser. Post 3 er en avdeling for personer med demens med 26 plasser. 

Vi søker administrasjonssjef til en nyopprettet fast stilling som skal utvikle driften til administrasjonen og være en lederstøtte med mål om en driftseffektiv organisering av den administrative staben. V er i en digital transformasjon hvor vi tar i bruk mye ny teknologi  forventer av nye ledere at de har interesse og kunnskap om hvordan nå resultater når vi benytter teknologi i oppgaveløsning.

Stillingen har en sentral støttefunksjon for institusjonssjef og avdelingsledere i deres daglige virke og er ansvarlig for en bred portefølje av oppgaver innenfor strategisk og operativ personal, økonomi og virksomhetsstyring.
 Administrasjonssjefen vil jobbe i det viktige grensesnittet som omhandler bærekraftige helse omsorgstjenester der oppgavedeling, digitalisering, kompetanseutvikling og rekruttering er sentrale oppgaver. 

Administrasjonssjef vil ha ansvar for:

  • Lede og utvikle driften av administrasjonen.
  • Lederansvar for støttefunksjoner.
  • Ansvar for å sikre at digitale verktøy innen administrasjon benyttes.
  • Medansvar for institusjonens plan- og utviklingsarbeid.
  • Medansvar for institusjonens budsjettarbeid og økonomioppfølging.
  • Bidra til å utvikle mål lokalt samt etatens strategiske mål.


Er dette noe du kan levere på, ønsker vi at du søker hos oss. Du har nå muligheten til å bli en del av vårt dyktige og dynamiske tverrfaglige team.

Vi innkaller til intervju fortløpende.
Tiltredelse: 01.05.2024

Kvalifikasjoner:

  • Utdannelse fra universitets/høyskole, fortrinnsvis master innen relevant fagkrets. Gjerne innen økonomi, administrasjon, digitalisering og ledelse og /eller juridiske fag. Meget relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav.
  • Må beherske IKT verktøy og systemer godt, og bør inneha digital kompetanse på utvikling og digitalisering av drifts- og administrasjonsoppgaver.
  • Må ha solid erfaring og dokumenterbare resultater fra administrasjon og drift.
  • Må ha god økonomi- og regnskapsforståelse.
  • Det er ønskelig med erfaring fra personalansvar. offentlig forvaltningsrett, personaladministrative og og arbeidsrettslige arbeidsrettslige spørsmål.
  • Det er ønskelig med erfaring fra HR, Gerica, GAT produksjon og analyse.
  • Må ha meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne, norsk skriftlig og muntlig tilsvarende høyere nivå C1, under hele ansettelsesperioden.
  • I  henhold til helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 er det krav til stillingen om at det før tiltredelse legges frem gyldig politiattest, som ved fremleggelse ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper:

  • Vi trenger en tydelig leder som ser helheten, samtidig som du liker detaljer.
  • Du er nytenkende og trigges av å optimalisere arbeidsmetoder.
  • Du får med deg medarbeidere og kollegaer i endringsprosesser.
  • Du har god oversikt og er ryddig i prosesser.
  • Vi ønsker deg med stor arbeidskapasitet og overskudd.
  • Du er robust og jobber selvstendig og effektivt
  • Du har et smittende engasjement gjennom gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Personlig egnethet, samt tidligere erfaring fra tilsvarende arbeid vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Varierte dager med bredt spekter av spennende og utfordrende arbeidsoppgaver og høyt tempo.
  • Et godt arbeidsmiljø hvor vi arbeider med basis i Oslo kommunes verdigrunnlag (brukerorientering, redelighet, engasjement og respekt)
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Gode lønns-, forsikrings-, og pensjonsforhold
  • Oslo kommune betaler 2% til pensjonssparing
  • Lenke til internett for Sykehjemsetaten: https://www.oslo.kommune.no/etater-foretak-og-ombud/sykehjemsetaten/
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    19.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0274, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5675941
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 06.04.2024