• Company
    Lillehammer kommune
  • Application deadline
    23.05.2022
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4598738
  • Look here for other jobs from Lillehammer kommune
  • Updated 10.05.2022
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Lillehammer kommune

Administrasjonsrådgiver, NAV

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

NAV leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 20 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV Lillehammer-Gausdal er en kompetansebedrift med over 80 ansatte som utgjør solide fagmiljøer knyttet til tjenestene vi leverer. Vi ser etter deg som er fremoverlent og engasjert. Du vil få en sentral rolle ved en av Lillehammerregionens viktigste arbeidsplasser hvor visjonen er å gi mennesker muligheter. Vi tilbyr meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver i et spennende miljø som er kjent for å gå foran og bane vei. I denne stillingen vil du jobbe tett med lederne i kontoret, utøve lederstøtte, og være en pådriver i kontorets utvikling.

Du vil få oppgaver på et overordnet og operativt nivå innenfor alle administrative områder i kontoret, inkludert fagområdene rettet mot tjenestemottakerne.

Arbeidsoppgaver:

  • Kvalitetsforbedring og internkontroll, gjennomføring av ulike innsyn og evalueringer av tjenesteutøvelsen
  • Lederstøtte
  • HR, inkl. rekruttering og HMS
  • Prosjektstøtte, -styring, -ledelse, inkl. søknader om prosjektmidler
  • Sikre struktur for brukermedvirkning i utviklingen av våre tjenester
  • Statistikk og analyse
  • Bistå i økonomioppfølging
  • Rapportering
  • Utarbeide og oppdatere avtaler med samarbeidspartnere etc.
  • Andre oppgaver må påregnes

Kvalifikasjoner:

Du må ha minimum 3-årig utdanning fra høgskole eller universitet, gjerne også på masternivå. Fortrinnsvis innenfor økonomiske-/administrative fag, herunder HR. Andre områder kan være aktuelle. Utdanningskravet kan i helt spesielle tilfeller fravikes.

Det er en fordel med erfaring fra tilsvarende arbeid, gjerne også ledererfaring. Viktigst er allikevel at du fyller kulepunktene som følger under personlige egenskaper.

    Personlige egenskaper:

    Det legges avgjørende vekt på:

    • fleksibilitet, ryddighet og gjennomføringsevne
    • evnen til å bygge relasjoner
    • selvstendighet
    • gode kommunikasjonsferdigheter, skriftlig og muntlig
    • digitale ferdigheter, herunder Office 365
    • organisasjonsforståelse, herunder innsikt i lederrollen

    Vi tilbyr:

    • Lønn og ansettelsesforhold etter Lillehammer kommunes regulativ
    • Lønnsnivå: kr 550.000 – 625.000 avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte kan høyere lønn vurderes
    • Moderne lokaler sentralt i Lillehammer der vi har aktivitetsbaserte arbeidsplasser
    • Bruk av hjemmekontor kan avtales
    • Fleksibel arbeidstid
    • God pensjonsordning gjennom KLP
    • Treningsrom med garderober
     

    • Company
      Lillehammer kommune
    • Application deadline
      23.05.2022
    • Form of employment
      workTime.Heltid
    • Industry
      Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
    • Educational qualification
      Påkrevet
    • Work experience
      Ønskelig
    • Address
      2609, LILLEHAMMER
      LILLEHAMMER
      Norway
    • Number of positions
      1
    • Career-kode
      4598738
    • Look here for other jobs from Lillehammer kommune
    • Updated 10.05.2022