• Bedrift
    Lillehammer kommune
  • Søknadsfrist
    23.05.2022
  • Sted:
    LILLEHAMMER
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    INNLANDET
  • Arbeidssted:
    LILLEHAMMER
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4598738
  • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
Ledig stilling

Lillehammer kommune

Administrasjonsrådgiver, NAV

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

NAV leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 20 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV Lillehammer-Gausdal er en kompetansebedrift med over 80 ansatte som utgjør solide fagmiljøer knyttet til tjenestene vi leverer. Vi ser etter deg som er fremoverlent og engasjert. Du vil få en sentral rolle ved en av Lillehammerregionens viktigste arbeidsplasser hvor visjonen er å gi mennesker muligheter. Vi tilbyr meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver i et spennende miljø som er kjent for å gå foran og bane vei. I denne stillingen vil du jobbe tett med lederne i kontoret, utøve lederstøtte, og være en pådriver i kontorets utvikling.

Du vil få oppgaver på et overordnet og operativt nivå innenfor alle administrative områder i kontoret, inkludert fagområdene rettet mot tjenestemottakerne.

Arbeidsoppgaver:

  • Kvalitetsforbedring og internkontroll, gjennomføring av ulike innsyn og evalueringer av tjenesteutøvelsen
  • Lederstøtte
  • HR, inkl. rekruttering og HMS
  • Prosjektstøtte, -styring, -ledelse, inkl. søknader om prosjektmidler
  • Sikre struktur for brukermedvirkning i utviklingen av våre tjenester
  • Statistikk og analyse
  • Bistå i økonomioppfølging
  • Rapportering
  • Utarbeide og oppdatere avtaler med samarbeidspartnere etc.
  • Andre oppgaver må påregnes

Kvalifikasjoner:

Du må ha minimum 3-årig utdanning fra høgskole eller universitet, gjerne også på masternivå. Fortrinnsvis innenfor økonomiske-/administrative fag, herunder HR. Andre områder kan være aktuelle. Utdanningskravet kan i helt spesielle tilfeller fravikes.

Det er en fordel med erfaring fra tilsvarende arbeid, gjerne også ledererfaring. Viktigst er allikevel at du fyller kulepunktene som følger under personlige egenskaper.

    Personlige egenskaper:

    Det legges avgjørende vekt på:

    • fleksibilitet, ryddighet og gjennomføringsevne
    • evnen til å bygge relasjoner
    • selvstendighet
    • gode kommunikasjonsferdigheter, skriftlig og muntlig
    • digitale ferdigheter, herunder Office 365
    • organisasjonsforståelse, herunder innsikt i lederrollen

    Vi tilbyr:

    • Lønn og ansettelsesforhold etter Lillehammer kommunes regulativ
    • Lønnsnivå: kr 550.000 – 625.000 avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte kan høyere lønn vurderes
    • Moderne lokaler sentralt i Lillehammer der vi har aktivitetsbaserte arbeidsplasser
    • Bruk av hjemmekontor kan avtales
    • Fleksibel arbeidstid
    • God pensjonsordning gjennom KLP
    • Treningsrom med garderober
     

    • Bedrift
      Lillehammer kommune
    • Søknadsfrist
      23.05.2022
    • Sted:
      LILLEHAMMER
    • Stillingstype:
      Heltid
    • Bransje:
      Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
    • Utdanningskrav:
      Påkrevet
    • Arbeidserfaring:
      Ønskelig
    • Fylke:
      INNLANDET
    • Arbeidssted:
      LILLEHAMMER
    • Land:
      NO
    • Antall stillinger:
      1
    • karriere-kode:
      4598738
    • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune