• Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    31.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6338286
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
Ledigt jobb

Oslo kommune

Administrasjonsleder

Offentlig forvaltning

Vi søker administrasjonsleder til vårt sykehjem – en nøkkelrolle i trygg og omsorgsfull drift

Er du strukturert, engasjert og har et hjerte for god organisering og omsorgstjenester? Vi ser etter en administrasjonsleder som vil være med på å sikre en trygg, effektiv og omsorgsfull hverdag for både beboere og ansatte.
Som administrasjonsleder får du en sentral rolle i å støtte den daglige driften, personaladministrasjon og utviklingsprosjekter. Du vil samarbeide tett med institusjonsleder og øvrig ledergruppe, og være en viktig bidragsyter i videreutviklingen av våre tjenester.

Stillingen krever en stor grad av selvstendighet. 
For å fortsette å utvikle oss, trenger vi flere nysgjerrige medarbeidere. Og det er her du kommer inn i bildet!

Om oss:
Et moderne langtidshjem. Veldferdsteknologi er fremtiden og vi skal fortsette å være først ute. Beboerne våre har muligheter for mange ulike aktivitetstilbud. Vi har blant annet togkupe, sanserom, pub, bibliotek, shuffleboard, Toweltafel m.m. 

Det er 144 beboere fordelt på 6 avdelinger (1 forsterket, 1 skjermet -og 4 somatiske avdelinger). Avdelingene er utformet slik at det er 3 små beboergrupper med 8 beboere. 

Sjekk oss ut på INSTAGRAM @lindeberghjemmet  

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning innen økonomi, administrasjon, ledelse eller tilsvarende
  • Erfaring fra administrativ ledelse, gjerne fra helse- og omsorgssektoren
  • Må beherske IKT-verktøy og systemer godt, og bør inneha digital kompetanse på utvikling og digitalisering av drifts- og administrasjonsoppgaver.
  • Må ha god økonomi- og regnskapsforståelse.
  • Må ha meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, norsk skriftlig og muntlig på høyere nivå, C.
  • Det er ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltningsrett, personaladministrative og arbeidsrettslige spørsmål.
  • Strukturert, løsningsorientert og med høy gjennomføringsevne


Personlige egenskaper:

  • Du har god struktur og orden, og trives med å holde oversikt og sikre at ting blir gjort i tide.
  • Du er ansvarsbevisst og tar eierskap til dine oppgaver og leveranser.
  • Du er løsningsorientert, og evner å håndtere både daglige utfordringer og langsiktige forbedringsprosesser.
  • Du har gode samarbeidsevner, og kommuniserer tydelig og respektfullt med både kollegaer, ledelse, beboere og pårørende.
  • Du evner å jobbe både selvstendig og i team.
  • Du har en positiv og serviceinnstilt holdning, og ser verdien i å bidra til et trygt og godt miljø for både ansatte og beboere.
  • Du er fleksibel og tilpasningsdyktig, og takler endringer på en konstruktiv måte.

Vi tilbyr:

  • En spennende og meningsfull stilling i et faglig sterkt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Muligheter for faglig utvikling og påvirkning
  • Konkurransedyktige lønns- og arbeidsvilkår - flexitid
 

  • Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    31.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6338286
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune