Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
31.08.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
6338286Se här för andra jobb från Oslo kommune
Oslo kommune
Administrasjonsleder
Offentlig forvaltning
Vi søker administrasjonsleder til vårt sykehjem – en nøkkelrolle i trygg og omsorgsfull drift
Er du strukturert, engasjert og har et hjerte for god organisering og omsorgstjenester? Vi ser etter en administrasjonsleder som vil være med på å sikre en trygg, effektiv og omsorgsfull hverdag for både beboere og ansatte.
Som administrasjonsleder får du en sentral rolle i å støtte den daglige driften, personaladministrasjon og utviklingsprosjekter. Du vil samarbeide tett med institusjonsleder og øvrig ledergruppe, og være en viktig bidragsyter i videreutviklingen av våre tjenester.
Stillingen krever en stor grad av selvstendighet.
For å fortsette å utvikle oss, trenger vi flere nysgjerrige medarbeidere. Og det er her du kommer inn i bildet!
Om oss:
Et moderne langtidshjem. Veldferdsteknologi er fremtiden og vi skal fortsette å være først ute. Beboerne våre har muligheter for mange ulike aktivitetstilbud. Vi har blant annet togkupe, sanserom, pub, bibliotek, shuffleboard, Toweltafel m.m.
Det er 144 beboere fordelt på 6 avdelinger (1 forsterket, 1 skjermet -og 4 somatiske avdelinger). Avdelingene er utformet slik at det er 3 små beboergrupper med 8 beboere.
Sjekk oss ut på INSTAGRAM @lindeberghjemmet
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning innen økonomi, administrasjon, ledelse eller tilsvarende
- Erfaring fra administrativ ledelse, gjerne fra helse- og omsorgssektoren
- Må beherske IKT-verktøy og systemer godt, og bør inneha digital kompetanse på utvikling og digitalisering av drifts- og administrasjonsoppgaver.
- Må ha god økonomi- og regnskapsforståelse.
- Må ha meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, norsk skriftlig og muntlig på høyere nivå, C.
- Det er ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltningsrett, personaladministrative og arbeidsrettslige spørsmål.
- Strukturert, løsningsorientert og med høy gjennomføringsevne
Personlige egenskaper:
- Du har god struktur og orden, og trives med å holde oversikt og sikre at ting blir gjort i tide.
- Du er ansvarsbevisst og tar eierskap til dine oppgaver og leveranser.
- Du er løsningsorientert, og evner å håndtere både daglige utfordringer og langsiktige forbedringsprosesser.
- Du har gode samarbeidsevner, og kommuniserer tydelig og respektfullt med både kollegaer, ledelse, beboere og pårørende.
- Du evner å jobbe både selvstendig og i team.
- Du har en positiv og serviceinnstilt holdning, og ser verdien i å bidra til et trygt og godt miljø for både ansatte og beboere.
- Du er fleksibel og tilpasningsdyktig, og takler endringer på en konstruktiv måte.
Vi tilbyr:
- En spennende og meningsfull stilling i et faglig sterkt og inkluderende arbeidsmiljø
- Muligheter for faglig utvikling og påvirkning
- Konkurransedyktige lønns- og arbeidsvilkår - flexitid
Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
31.08.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
6338286Se här för andra jobb från Oslo kommune
-
Administrasjonsleder
Oslo kommune
OSLO -
Har du et ønske om å jobbe i skjæringspunktet mellom økonomi og digitalisering?
Statens legemiddelverk
OSLO -
Leder ved Eide sykehjem
Hustadvika kommune
ELNESVÅGEN -
Avdelingsleder Barduheimen sykehjem
Bardu kommune
BARDU -
Etatsdirektør Renovasjons- og gjenvinningsetaten
Oslo kommune
OSLO