• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    06.09.2020
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5012, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3075662
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 15.08.2020
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Administrasjonskonsulent  - prosjektstilling for 2 år.

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Etat for psykisk helse og rustjenester i Bergen kommune har ansvar for kommunale helse- og omsorgstjenester til mennesker over 18 år. Etaten har nylig gjennomført en omorganisering og er nå organisert i 4 byområder for psykiske helsetjenester, 3 enheter for byomfattende rustjenester, 1 enhet for forvaltning, 1 enhet for institusjonsplasser, og en enhet for Rask psykisk helsehjelp. Etaten og de underliggende enhetene har rundt 1100 ansatte fordelt på ca. 540 årsverk og et årsbudsjett på ca. 500 millioner kroner.

Etatsadministrasjonen holder til i lett tilgjengelige lokaler i Bergen sentrum. Vi har 6 rådgivere, 3 prosjektansatte og 1 medarbeider med brukererfaring i etatsdirektørens stab. I forbindelse med flere pågående innovasjonsprosjekter de neste årene, søker vi nå deg som skal være etatsdirektørens konsulent innenfor administrasjon, i en prosjektstilling for 2 år. Du skal kunne drive systematisk dokumentasjon, saksbehandling og prosjektstøtte.  

Arbeidsoppgaver
  • Dokumentasjon i forbindelse med rekruttering,
  • Dokumentasjon ved ulike møter.
  • Bidra innen internkontroll, innsynsbegjæringer, tilsyn. 
  • Anskaffelser og innkjøp
  • Post- og arkivsystemer.
  • Samhandling omkring lønnsarbeid og kontroll vedr. lønn og fravær.
  • Koordinere innsamling av data fra enheter.
  • Andre merkantile oppgaver.
Kvalifikasjoner
  • Relevant utdanning innen administrasjon/HR på minimum bachelornivå.
  •  Krav om minimum 3 års erfaring med administrativt arbeid.
  •  Kunnskap om offentlig forvaltning. 
  •  God kompetanse og interesse innen IKT/digitale verktøy/systemer.
  •  Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk. 
Personlige egenskaper
  • Evne til å ta initiativ, til å være fleksibel og løsningsorientert.
  • Evne til å arbeide strukturert, målrettet og resultatorientert. 
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team, og deler kunnskap og erfaring.
  • Evne til etisk refleksjon og til å jobbe etter Bergen kommune sine etiske retningslinjer. 
  • God arbeidskapasitet
Vi tilbyr
  • Mulighet for å være med på laget til en etat som har målsetting om å være nasjonalt ledende innen helse- og omsorgstjenester.
  • Utfordrende arbeidsoppgaver med utviklingsmuligheter i en etat med et viktig samfunnsoppdrag.
  • Variert arbeid i tverrfaglig team.
  • Fleksitid. 
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidslivsbedrift (IA). 
  • Offentlig tjenestepensjon, Ulykke- og gruppelivsforsikring. 
  • Lønn etter gjeldende tariffavtale.
 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    06.09.2020
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5012, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3075662
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 15.08.2020