• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    20.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4328, SANDNES
    SANDNES
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6011307
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
Ledigt jobb

Sandnes kommune

Administrasjonskonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du faglig engasjert og ønsker du å gjøre en forskjell for de som bor i sykehjem? Da kan du være den rette for oss!

Enhet for sykehjem består av 9 sykehjem som gir heldøgnstjenester i institusjon innen somatikk, demens, rehabilitering, avlastning og lindring. Det er administrasjonskonsulenter tilknyttet det enkelte BOAS, de utgjør et eget team som rapporterer til virksomhetsleder. 

Hos oss vil du få dyktige kollegaer med erfaring fra ulike områder innen helse, noe som gir høy faglighet og godt samarbeid. Vi har fokus på etiske og faglige refleksjoner i møte med utfordringer som kan oppstå i arbeidshverdagen. Dette skaper trygghet, trivsel og godt samarbeid.
Alle sykehjem i Sandnes jobber etter Kompetanseteam modellen hvor målet er at de ansatte får brukt sin kompetanse på best mulig måte. Det gjenspeiles også i visjonen vår; «Med blikk for omsorg og kompetanse».

Rovik BOAS søker deg som er dedikert til å skape orden og trivsel. Du liker å kombinere administrasjon og kundeservice.
Har du et øye for detaljer, og et ønske om å gjøre hverdagen til de rundt deg bedre, er det kanskje deg vi ser etter!

Kvalifikasjoner:

  • Relevant kontorfaglig utdanning
  • Helsesekretær kan være aktuelt
  • Annen relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning

  • Krav om norskferdigheter tilsvarende nivå B2
  • Stillingen medfører mye kontakt med mennesker, både via telefon, e-post og besøk. Det legges stor vekt på gode relasjonsferdigheter
  • Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil

Personlige egenskaper:

  • Ansvarsbevisst, pliktoppfyllende, selvstendig og evne til å ta beslutninger
  • Faglig engasjert og oppdatert
  • Liker utfordringer og er løsningsorientert
  • Opptatt av tilstedeværelse og stabilitet
  • Jobber strukturert og bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Arbeid på dagtid
  • Sterkt fagmiljø og en arbeidsplass med fokus på arbeidsmiljø og samarbeid
  • Tilrettelegging for relevant videreutdanning, kurs og internundervisning
  • Lønn etter gjeldende avtaleverk, ekstra tillegg for turnusarbeid
  • Relevant videreutdanning kan gi høyere lønn
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger Hjem-jobb-hjem avtale
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    20.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4328, SANDNES
    SANDNES
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6011307
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune