Bedrift
Halden kommuneSøknadsfrist
04.01.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Halden
HALDEN
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3311991Se her for andre jobber fra Halden kommune
- Oppdatert 03.12.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Halden kommune
100% fast stilling som fagarbeider IT i Halden kommune
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Det er ledig 100% fast stilling som fagarbeider IT i Halden kommune.
Beskrivelse av arbeidssted
Stillingen som fagarbeider har support og on-site drift som sitt hovedarbeidsområde i Halden og Aremark kommune. Stillingen er knyttet til kommunens avdeling for IT under enhet IT og arkiv. Avdelingen har i dag 8 ansatte rådgivere/konsulenter + leder. Vi betjener ca. 100 lokasjoner, 3.100 ansatte og 3.600 elever i grunnskolen.
Stillingens arbeidsområder/oppgaver
· Support og on-site drift for sluttbrukere
· Feilretting av IT-utstyr, nettverk, telefoner etc.
· Klargjøre og sette opp nye PC’er og iPader basert på Intune
· Innkjøp og oppfølging av bestillinger
· Brukerhåndtering og tilganger i AD og Azure AD
· Ansvar for dokumentasjon av lokasjonenes infrastruktur
· Drift av annet perifert utstyr som for eksempel skrivere, digitale tavler, projektor etc.
· Ansvar for strukturering og planlegging av egne oppgaver
· Bidra i digitalisering- og endringsarbeid i organisasjonen
Kvalifikasjoner
· Fagbrev i IT-drift eller lang relevant erfaring fra support og on-site drift
· God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
· Høy arbeidskapasitet og evne til å jobbe selvstendig og strukturert
· Samarbeidsevner og personlig egnethet blir vektlagt
· Førerkort for personbil
Personlige egenskaper
· Vi leter etter medarbeider som er glad i å jobbe med mennesker, yter god service, arbeider selvstendig og nøyaktig, som lærer raskt og ser muligheter for gode løsninger.
Vi tilbyr
· Arbeid i en stor organisasjon med høy og variert kompetanse
· Et spennende, tverrfaglig miljø
Generelle betingelser
Tilsetting etter gjeldene lover og reglement.
Lønn ihht. gjeldende tariffavtale.
Pliktig medlemskap i Halden kommunale pensjonskasse med 2%.
Stillingen er ledig fra 1. februar 2021 og er fast ansettelse med 6 mnd. prøvetid.
Søknad sendes
Søknad med CV sendes elektronisk via knappen "Søk på stilling".
Attester og vitnemål må medbringes ved eventuelt intervju.
Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.
Kontaktpersoner
May-Britt Jonassen, enhetsleder IT og Arkiv, 92432900
Bedrift
Halden kommuneSøknadsfrist
04.01.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Halden
HALDEN
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3311991Se her for andre jobber fra Halden kommune
- Oppdatert 03.12.2020