• Company
    BKK
  • Application deadline
    22.08.2021
  • Form of employment
    workTime.Dag
  • Industry
    Energi- og vannforsyning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5257, KOKSTAD
    BERGEN
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3998477
  • Look here for other jobs from BKK
  • Updated 29.07.2021
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

BKK

Volte søker Customer Success Manager

Energi- og vannforsyning

Volte er den nye strømtjenesten til BKK. Målet vårt er å gjøre energi til bedrifter og borettslag helt ukomplisert. Dette målet skal vi oppnå på vår egen måte i en bransje som virkelig trenger det. Vi har på kort tid bygget opp strømtjenesten vår og allerede skapt overskrifter. Vi har solgt strømtjenester til både små og store kunder. For å sette Volte og tjenestene våre på kartet og vokse raskere, trenger vi en customer success manager med stå-på-vilje og positivitet som skaper tillit hos kundene og kan ta Volte til nye høyder. Hos oss vil du spille en sentral rolle i å sikre våre kunders totalopplevelse. Du vil jobbe tett sammen med storkundeansvarlig, digital markedsfører, kundeservice og forretningsutviklere.

Noen av hovedoppgavene for stillingen er følgende:

· Ta eierskap til kundene og hjelpe de med å oppnå en enklere energihverdag med våre tjenester - fra onboarding og gjennom hele kundeforholdet

· Ha fullstendig oversikt over vår kundedatabase

· Forbedre, drive og følge opp kundeprosesser

· Bidra til utvikling av Voltes salgs- og markedsarbeid

Hvorfor du bør velge oss:

· Du blir en del av et sterkt tverrfaglig team som jobber med de nyeste teknologiene og verktøyene som gir fart, læring og konkurranseevne.

· Volte er strukturert som et oppstartsselskap i BKK-konsernet, og du vil oppleve både oppturer og nedturer, men aldri alene! Sammen med Simen (CEO), Kjartan (CTO), Stina (COO), Rashmi (Devops), Jesus (Devops) og Morten (PM) er latter, energi og støtte nær.

· Du får en sentral rolle i å bidra til at Volte kan bli en viktig aktør i fremtidens energiløsninger.

· Volte har på sine satsingsområder svært høy faglig kompetanse. Vi forventer at du bidrar med ditt og lover at vi deler på vårt. Du vil vokse og videreutvikle deg i stillingen, det garanterer vi.

· På avdelingsnivå blir du med i et av de største in-house innovasjonsmiljøene i Norge som jobber for å lage fremtidens elektriske, digitale og bærekraftige løsninger.

· Gode pensjonsordninger og et bredt aktivitetstilbud i BKK-konsernet.

· Helt nye lokaler i Skipet.

Vi håper på at personen som søker:

· Er et ja-menneske med struktur, høy arbeidskapasitet og positiv innstilling

· Er selvgående, men jobber godt i et team

· Henter motivasjon og energi fra teamets fremfor egen suksess

· Evner å bygge tillit hos kunden

· Ser kundens behov, og setter sin ære i å finne riktige løsninger

· Ser muligheter på tvers av behov, ut over Volte, og kan innovere på toppen av disse

· Blomstrer i et miljø med hurtige og hyppige endringer

· Forstår at i et oppstartsselskap må alle trå til på store og små oppgaver

· Ønsker å ta del i den fantastiske erfaringen det er å være med på å bygge opp et nytt selskap

Hvilken bakgrunn/erfaring(er) kan være en styrke?

· Salgserfaring

· Bransjeerfaring teknologi/energi/rådgivning en fordel, men ikke en forutsetning

· Erfaring med forretningsutvikling

· Entreprenørskap er en fordel, men ikke en forutsetning

 

Hvis du ser at dette er treffende beskrivelse av deg og du har spørsmål eller bare rett og slett lyst til å søke, så ta kontakt med oss!

 

  • Company
    BKK
  • Application deadline
    22.08.2021
  • Form of employment
    workTime.Dag
  • Industry
    Energi- og vannforsyning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5257, KOKSTAD
    BERGEN
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3998477
  • Look here for other jobs from BKK
  • Updated 29.07.2021