Detaljer

  • Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    23.08.2020
  • Sted:
    NANNESTAD
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    NANNESTAD
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3052167
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune

Virksomhetsleder for Nav Nannestad

NAV Nannestad er en virksomhet med ca. 35 medarbeidere fordelt på to avdelinger. Som virksomhetsleder skal du utøve daglig ledelse av tjenesten. Sammen med dine medarbeidere, Nannestad kommune og NAV Øst-Viken skal du videreutvikle NAV-samarbeidet mellom stat og kommune.

Arbeidsoppgaver
Som leder for NAV Nannestad vil du være ansvarlig for å utvikle et helhetlig tjenestetilbud og sørge for et velfungerende tverrfaglig samarbeid med kommunens øvrige tjenester, næringsliv, skoler og lokalsamfunn. NAV er en virksomhet i digital omstilling, og du må være en pådriver for å omstille NAV-tjenestene i en slik retning.  Som leder for NAV Nannestad leder du også NAV Gjerdrum. En sentral oppgave her er å fullføre og lede et utredningsarbeid, hvor formålet er å se på muligheten for et formelt samarbeid mellom NAV Nannestad og NAV Gjerdrum.  Som NAV-leder vil du være kommunalt ansatt og underlagt rådmannen i Nannestad kommune og regiondirektør for NAV Øst-Viken.  NAV-leder vil være en del av ledergruppen i både Nannestad og Gjerdrum kommune.   
Kvalifikasjoner

Du må ha:

  • relevant utdanning fra høyskole eller universitet på minimum bachelornivå. Relevant ledererfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • ledererfaring med dokumentert gode resultater, gjerne fra tjenesteytende virksomhet i omstilling
  • et samfunnsmessig engasjement og god kunnskap om offentlig forvaltning
  • god forståelse for arbeids- og velferdspolitikk
 
Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som forstår og praktiserer lederrollen på en måte som skaper tillit, engasjement og motivasjon hos medarbeidere, tillitsvalgte og samarbeidspartnere. Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter, og ha evne til å bygge relasjoner internt og eksternt. Som leder er du inkluderende, tydelig, strukturert og beslutningsdyktig, og har stor oppmerksomhet på arbeidsmiljøet. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
  • spennende og krevende ledelsesutfordringer i et miljø med dyktige og engasjerte medarbeidere
  • lønn etter avtale
  • gode pensjons- og forsikringsordninger gjennom KLP


    NAV (arbeids- og velferdsforvaltningen) leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønsker meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver.


    NAV er en inkluderende arbeidsplass som er preget av mangfold. Vi ønsker at alle kvalifiserte kandidater søker jobb hos oss. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. I lys av inkluderingsdugnaden oppfordrer vi personer med nedsatt funksjonsevne og/eller «hull i CV» om å søke jobb hos oss. De er en verdifull arbeidskraftressurs som NAV trenger. Søkere som tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål ifm. regjeringens inkluderingsdugnad dersom vedkommende blir ansatt.


    Minst to referanser må oppgis
    Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
    Kopier av attester og vitnemål vedlegges søknaden. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

    Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes til utvidet søkerliste. Dersom du ønsker å unntas fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Se feltet for spesiell vurdering under utfylling av CV. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.