• Företag
    Larvik kommune
  • Ansökningstiden
    07.01.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3256, LARVIK
    LARVIK
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3310540
  • Se här för andra jobb från Larvik kommune
  • Uppdaterad 03.12.2020
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Larvik kommune

Virksomhetsleder

Offentlige tjenester og forvaltning

Vi trenger en dyktig leder med på laget. Er det deg?
 
Larvik kommune har i dag 18 kommunale barnehager. Alle barn skal ha likeverdige muligheter for læring og utvikling, og barnehagene i Larvik kommune skal være en viktig del av opplæringsløpet. Vi er opptatt av at barnehagene utvikler seg kompetansemessig og bygger kultur for endring og utvikling for å møte fremtidens krav og forventninger. Samarbeid, samhandling og koordinering med andre tjenester er avgjørende fordi vi må samarbeide om barns oppvekst. Du skal lede ledere som utvikler og drifter våre barnehager og du skal støtte og veilede. Har du lyst til å være med på å utvikle de kommunale barnehagene i Larvik videre? 

Arbeidsoppgaver
  • Utvikle og gjennomføre strategier
  • Ha overordnet faglig ansvar og være veiviser for daglig drift av barnehagene i Larvik kommune
  • Profilere barnehageområdet
  • Personalansvar, økonomiansvar og fagansvar etter delegert myndighet fra kommunalsjef
  • Utøve lederskap gjennom Larvik kommune sin lederplattform som er basert på mestringsorientert ledelse
  • Delta i kommunalsjefens ledergruppe, og bidra i den helhetlige utviklingen av tjenesteområdet
Kvalifikasjoner
  • Du har relevant høyere utdanning på minimum bachelornivå
  • Du har solid lederkompetanse, fortrinnsvis innen tjenesteområdet
  • Du har interesse og forståelse for samfunnsoppdraget for fagområdet
  • Det er en fordel om du har lederutdanning
  • Det er en fordel om du har erfaring fra offentlig forvaltning og tjenesteleveranser, og at du har god kjennskap til gjeldende lovverk
  • Det er en fordel om du har god kjennskap til grensesnittet mellom politikk og administrasjon

Personlige egenskaper
  • Du er en trygg og tydelig leder som kommuniserer godt
  • Du er motiverende, god til å samhandle med andre og tar imot innspill
  • Du er helhetstenkende, er opptatt av langsiktighet og har visjoner
Vi tilbyr
  • En lederstilling hvor du kan være med på å gjøre en forskjell for barn og unge i Larvik
  • Pensjonsordning
  • Velferdsordninger
  • Lønn etter avtale


Annet

Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover. Den kommunale arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Kvalifiserte personer med innvandrerbakgrunn oppfordres til å søke. Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om. Politiattest må fremlegges før tilsetting. Søknad sendes elektronisk innen fristen via Webcruiter.

Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag. Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noe. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige. En jobb med mening. Med mulighet til å utgjøre en forskjell. Det kan vi garantere at du får hos oss.

 

  • Företag
    Larvik kommune
  • Ansökningstiden
    07.01.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3256, LARVIK
    LARVIK
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3310540
  • Se här för andra jobb från Larvik kommune
  • Uppdaterad 03.12.2020