• Företag
    Lørenskog kommune
  • Ansökningstiden
    28.09.2020
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1470, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3143518
  • Se här för andra jobb från Lørenskog kommune
  • Uppdaterad 09.09.2020
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Lørenskog kommune

Vil du være med å utvikle og forvalte vår M365 -plattform?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du erfaring med forvaltning av Microsoft 365 og er opptatt av informasjonssikkerhet i skyen?
Interesse for trender og nye teknologier - og motiveres du av fornøyde brukere og et høyt tempo? Har du i tillegg godt humør og brenner for å være et sted der din innsats gjør en forskjell så vil vi gjerne høre fra deg!

Arbeidsoppgaver
  • Sikre god forvaltning av kommunens Microsoft Azure og Microsoft 365
  • Sikre god forvaltning av kommunens mobile enheter gjennom Mobile Device Management.
  • Delta i digitaliseringsprosjekter i ulike sektorer og områder 
  • Delta i risikovurderinger når vi skal ta i bruk nye systemer eller gjør endringer i eksisterende systemer
  • Utarbeide og kvalitetsteste systemdokumentasjon
Kvalifikasjoner
  • IT-relatert utdanning fra høyskole/universitet. Særlig relevant praksis/erfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • Erfaring med å drifte og/eller forvalte Microsoft 365-porteføljen og Microsoft Azure 
  • Kompetanse innen forvaltning av Microsoft SharePoint og Microsoft Teams 
  • Erfaring med å forvalte skyløsninger og mobile løsninger med strenge krav til stabilitet, hvor personvern og sikkerhet står i fokus 

Ikke nødvendig, men ønskelig med erfaring innen et eller flere følgende områder som: 

  • Erfaring med Microsoft Active Directory og Identity Management
  • Erfaring med Power BI og PowerApps 
  • Erfaring fra Mobile Device Management
  • Erfaring fra lignende stillinger og/eller digitaliseringsarbeid – helst i større virksomheter og gjerne i det offentlige 

Alle søkere må evne til å uttrykke deg godt på norsk, både skriftlig og muntlig og det er kun søknader skrevet på norsk som vil bli vurdert.
 
Er du nyutdannet og dermed ikke har noe erfaring i vise til?  Send oss en søknad som beskriver din kompetanse og hvorfor vi  bør vurdere akkurat DEG som aktuell for stillingen. 

Hvem er du?
Som person er du pålitelig og ansvarsfull. Du er selvfølgelig teknisk interessert og du tar skikkelig eierskap til oppgavene dine. Du har gode samarbeidsevner og du håndterer både et høyt tempo og det å holde i flere oppgaver samtidig. Du er engasjert og holder deg oppdatert på det som skjer av utvikling, og motiveres av å være en viktig bidragsyter for å levere enda bedre tjenester til innbyggerne i Lørenskog kommune. 
Det er i tillegg viktig at du er en bidragsyter til å beholde det positive arbeidsmiljøet og den gode stemningen vi har hos oss.

Personlige egenskaper
  • Har sterk interesse og forståelse for hvordan digitalisering kan bidra til bedre og mer effektive tjenester og prosesser
  • Er initiativrik og selvstendig
  • Er løsningsorientert
  • Er strukturert og systematisk.
  • Deler din kompetanse og ønsker å lære mer 
  • Har evne til å uttrykke deg godt på norsk både skriftlig og muntlig

Personlig egnethet vil bli vektlagt. 

Vi tilbyr
  • En nøkkelrolle i en stor og kompleks organisasjon med mange faglige utfordringer, og mulighet til å være med å sette preg på utviklingen av en kommune i vekst
  • Spennende arbeidsoppgaver med gode muligheter til faglig og personlig utvikling
  • Engasjerte og hyggelige kolleger – med et veldig godt arbeidsmiljø
  • God forsikringsordning og offentlig pensjonsordning
  • Muligheter for fag-/kompetanseutvikling
  • Fleksibel og familievennlig arbeidstid
  • En trygg arbeidsplass med attraktive betingelser, inkludert IA-ordning og tilgang til bedriftshytter
  • Treningsavtaler og andre velferdsgoder
  • Lønn etter avtale

Om oss:
Digitaliserings-seksjonen består av 24 dyktige og hyggelige medarbeidere. Vi har ansvar for kommunens digitaliseringsarbeid, prosjektmetodikk, virksomhetsarkitektur, drift, brukerstøtte og utvikling av IKT. Vi har prosjekter innen ulike teknologier og fagområder, blant annet innen skole, velferdsteknologi og saksbehandling.  

Lørenskog kommune vedtok sin digitaliseringsstrategi i 2016. En motivert organisasjon sørger for at det er god fart på digitaliseringsarbeidet, og dette fører til et stadig økende trykk på IKT. Digitaliseringen i offentlig sektor er en spennende og omfattende oppgave for alle aktører. En kommune er et mini-Norge og har blant annet ansvar for vann i springen, lærer i klasserommet, kulturtilbud, sykepleiere på sykehjemmet og at søpla blir hentet.

Annet
Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker og ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte søkere til å søke.

I henhold til Offentliglova §25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. De det gjelder vil bli kontaktet dersom offentliggjøring blir aktuelt.      

 

  • Företag
    Lørenskog kommune
  • Ansökningstiden
    28.09.2020
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1470, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3143518
  • Se här för andra jobb från Lørenskog kommune
  • Uppdaterad 09.09.2020