• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    28.12.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6481360
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Vil du være med å utvikle fremtidens dagtilbud i Sandnes?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering søker etter leder til våre dagtilbud. Med et økende behov for flere og mer varierte dagtjenester – i takt med at flere bor hjemme lenger og antall sykehjemsplasser reduseres – søker vi en engasjert leder som vil være med å forme tjenestene for fremtiden.
Som avdelingsleder får du ansvar for alle dagtilbud i Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering, som i dag omfatter eldresentre, dagsenter og avlastningstilbud. Du blir en nøkkelperson i arbeidet med å utvikle helhetlige, likeverdige og bærekraftige tilbud for våre innbyggere. Rollen innebærer ansvar for drift av avdelingene, tjenesteutvikling, kvalitet, medarbeiderstøtte og godt samarbeid med tillitsvalgte.

Vi søker deg som har et sterkt engasjement for faglig utvikling, brukerorienterte tjenester og god ledelse. Som del av vår ledergruppe blir du en viktig bidragsyter i arbeidet med kontinuerlig forbedring og utvikling på tvers av avdelinger.


Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål om stillingen. Oppstart etter avtale – vi ser frem til å høre fra deg!

Kvalifikasjoner:

  • Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innen helse og sosial, minimum bachelor.
  • Lederutdanning og/eller erfaring er ønskelig.
  • Gode norsk kunnskaper, både muntlig og skriftlig er et krav. Minimum nivå B2.
  • Gode digitale kunnskaper.
  • Førerkort klasse B.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Du liker å håndtere utfordringer sammen med andre.
  • Du liker å jobbe kortsiktig og langsiktig for å skape god kultur, både i avdelingen og i virksomheten.
  • Du liker å jobbe med kvalitetssystemer så vel som mennesker.
  • Utviklingsarbeid og endring for å møte fremtidens utfordringer er noe du ser behov for og muligheter i.
  • Du har en robust karakter og et positivt menneskesyn.
  • Du ser viktigheten av godt humør i arbeidet for å dra andre med deg.
  • Stillingen krever høy grad av tilstedeværelse.
  • Gode evner til samarbeid med andre kollegaer, brukere/pårørende og andre samarbeidspartnere.

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Gratis parkering.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    28.12.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6481360
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune