• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    19.08.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0853, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4710043
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 27.07.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Vil du være med å skape nytt bo og oppfølgingstilbud til ungdom?  

Offentlig forvaltning

Tåsenveien 13 er en del av tilrettelagte tjenester i Bydel Nordre Aker. Tilrettelagte tjenester gir tjenester til personer med sammensatte behov, i hovedsak til personer med en utviklingshemming, fysisk funksjonshemming, og autismespekterforstyrrelser. Vi har 16 boliger fordelt på 12 enhetsledere som samarbeider tett med beboere, ansatte, pårørende og øvrige samarbeidspartnere. Enhetsleder i Tåsenveien 13 rapporterer direkte til seksjonssjef og er en del av seksjonens ledergruppe.

Tåsenveien 13 gir for tiden tjenester til unge voksne som har behov og potensial for å øke sin selvstendighet. Det gis ambulante tjenester med bistand i tjenestemottakers hjem og det gis avlastning med fokus på botrening. Avlastningen skal tilrettelegge for at tjenestemottakerne utvikler selvstendighet i hverdagslige gjøremål, øker sin sosial kompetanse, samt oppnår en adekvat boevne slik at overgangen til egen bolig går lettere. 

 Det er 10 årsverk tilknyttet enheten. Vi arbeider etter Oslo kommunes verdier  brukerorientering, respekt, engasjement, og redelighet. Verdiene er en selvfølgelighet i vårt arbeid. Vi søker etter en leder som har et stort engasjement ovenfor brukergruppen og som ønsker å utvikle medarbeiderne. Du må være effektiv, løsningsorientert og ha stor arbeidskapasitet da hverdagen til tider kan være hektisk. Du må kunne arbeide selvstendig og være faglig oppdatert.

 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for at boligen drives etter gjeldende lover, forskrifter og retningslinjer
  • Sikre at tjenestene er i samsvar med kvalitetskrav og lovverk
  • Sørge for god kompetanseutvikling hos medarbeiderne
  • Ansvar for daglig drift.
  • Personalansvar
  • Økonomisk ansvar
  • Faglig ansvar
  • Ansvar for godt samarbeid med beboere, verger/ pårørende og andre samarbeidspartnere
  • Deltakelse i seksjonens ledergruppe.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant 3-årig utdanning på høyskole-/ universitetsnivå
  • Kunnskap om og erfaring med brukergruppen
  • Ønskelig med videreutdanning i ledelse, ledererfaring.
  • Ønskelig med erfaring i å lede utviklingsarbeid.
  • Erfaring med budsjett- og økonomistyring er en fordel
  • Gyldig politiattest
  • Gode muntlige og skriftlige norskferdigheter er et krav, dokumentere norske språkferdigheter som tilsvarer C1

Personlige egenskaper:

  • Ønske om og evne til å legge til rette for aktiv brukermedvirkning og pårørendesamarbeid
  • God til å skape og bevare relasjoner med brukere, verge/ pårørende og ansatte
  • Løsningsorientert
  • Høy gjennomføringsevne
  • Fleksibel
  • Evne til å skape entusiasme blant medarbeidere, i tillegg til interesse for utviklingsarbeid.
  • Evne til å tenke nytt og se løsninger.

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende lederjobb
  • Fleksitidsordning
  • Gode tjenestepensjons og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    19.08.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0853, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4710043
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 27.07.2022