Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
17.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3793136Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 04.05.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Vil du være med å digitalisere Lønningsavdelingen?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi er et sentralt lønningskontor som fører lønn for Sandnes kommune og flere andre kommunale og interkommunale foretak. I dag er vi 11 medarbeidere med et høyt faglig miljø. Vårt ansvar er å utbetale rett lønn til rett tid, kreve inn refusjoner og foreta lovpålagt rapportering av arbeids og lønnsdata til offentlige instanser og pensjonskasser.
Vi har systemansvar for lønns- og HR systemet Visma Enterprise HRM, og reiseregningssystemet Expense, som innebærer drift og vedlikehold av systemet, integrasjoner og datatransport mot andre systemer internt og eksternt. Ansvaret for GDPR, datakvalitet, bakgrunns- og grunndata ligger også hos oss.
Vi jobber nå med å utvide og oppgradere vårt lønnssystem til en digital plattform.
Arbeidsoppgaver:
Vi ser etter deg som har god IT- og systemforståelse, som kan utvikle, drifte og vedlikeholde våre IT-systemer og tilhørende rutiner opp mot kommunens øvrige avdelinger. Du vil delta i, og ha ansvaret for faglige- og digitaliseringsprosjekter hvor lønningsavdelingen er involvert. Du kommer til å jobbe med digitalisering og faglig utvikling av avdelingen og samtidig være en fagperson på lønnsområdet.
Oppgavene innbefatte, men er ikke begrenset til:
- Overordnet ansvar for våre IT-systemer og være systemansvarlig for Visma Enterprise, HRM, og Expense
- Oppfølging av grunndata og GDPR
- Utvikle våre systemer og rutiner, samt etablere og følge opp integrasjoner med andre forsystem
- Prosjekter
- Rapporteringer
- Lønnsfaglig og IT system støtte
- Selvstendig lønnsansvar
Kvalifikasjoner:
Relevant utdanning på minimum bachelornivå.Minimum 3 års relevant arbeidserfaring.
Må ha gode datakunnskaper og systemforståelse.
Ønskelig med erfaring fra lønnsarbeid, Visma HRM og Expense
Personlige egenskaper:
Analytisk
Initiativrik og selvgående
Fleksibel og endringsvillig
Nøyaktig og strukturert
Interesse for IT og teknologi
Vi tilbyr:
Fleksibel arbeidstidGode forsikrings- og pensjonsordninger
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
17.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3793136Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 04.05.2021