• Company
    Skatteetaten
  • Application deadline
    21.01.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Direktorater og tilsynsorgan
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    7030, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5511404
  • Look here for other jobs from Skatteetaten
  • Updated 06.01.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Skatteetaten

Vil du være en del av Skatteetatens eiendomsdriftsteam i Trondheim ?

Direktorater og tilsynsorgan

Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 76 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har operativt ansvar for leieavtalene, oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på.
Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det blir noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til serviceholdning, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. 

Nysgjerrig og vil vite mer? Ring Ole Bjørn Remseth, seniorrådgiver, Teamleder, mobil 996 34 249, Rolf Kåre Berget, seniorrådgiver Teamleder, mobil 480 18 055

Anita E. Dalheim, underdirektør, mobil 924 29 639

Kvalifikasjoner:

  • utdanning på videregående nivå
  • fordel med utdanning innen IT og/eller eiendomsdrift
  • førerkort klasse B
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • må være i normalt god fysisk form
  • fordel med erfaring fra prosess- og prosjektarbeid
  • god teknisk forståelse
  • fordel med erfaring fra ett eller flere av følgende fagområder:
       -veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr
       -drift av sikkerhetssystem
       -generell erfaring fra servicevirksomhet

Personlige egenskaper:

  • du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • du tar ansvar og jobber strukturert, kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig
  • du er fleksibel og har en høy servicemoral
  • du er selvgående og evner å se forbedringspunkter
  • du er engasjert og nysgjerrig og ser etter smarte løsninger

Personlige egenskaper vil tillegges vekt i vurderingen

Vi tilbyr:

Høres det givende ut å jobbe et sted med et inspirerende samfunnsoppdrag? Da tror vi du vil trives hos oss! Vi kan friste med muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker i en nytenkende organisasjon som høster stor tillit i befolkningen. Du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder, og med store muligheter til å planlegge egen arbeidsdag.

Hos oss får du rammer som sikrer deg en fornuftig balanse mellom jobb og fritid: du får fleksitid og betalt overtid, sommertid, samt mulighet for å trene litt i arbeidstiden. Medlemskap i Statens pensjonskasse følger også med. Det betyr blant annet at du får en av Norges beste pensjonsordninger og mulighet til å søke om boliglån med gunstige betingelser. Les mer på spk.no. 
 
Vi vet at mange ønsker seg en hybrid og fleksibel arbeidshverdag med muligheter for å veksle mellom å jobbe hjemmefra og møtes på kontoret. Det vil vi selvsagt tilrettelegge for. Hos oss kan man inngå avtale om hjemmearbeid når arbeidsoppgavene tilsier at det lar seg gjøre.
 
Du blir ansatt som førstekonsulent, med en årslønn mellom 516 800 og 557 100 kr, avhengig av kvalifikasjonene dine.


Verdt å merke seg før du søker

Vi vil at du skal føle deg trygg på valget når du takker ja til å jobbe hos oss. Dersom du er aktuell for stillingen, tilbyr vi deg en omvendt referansesjekk. Det betyr at du får ringe noen av våre medarbeidere og stille de spørsmålene du måtte ønske for å finne bedre ut om vi er en god match.

Vi er på jobb for alle og skal være et godt sted å jobbe for alle. Likeverd, likestilling og mangfold er en del av kulturen vår og vi har nulltoleranse for diskriminerende praksis og oppførsel. Har du hull i CV-en din, funksjonsnedsettelse eller innvandrerbakgrunn vil vi oppfordre deg til å krysse av for dette når du søker stillingen hos oss. Det gir deg mulighet for å få positiv særbehandling. Vi kaller alltid inn minst én kvalifisert kandidat fra hver av disse gruppene til intervju.

Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Det er mulig å be om å bli unntatt denne søkerlisten. Da må du i så fall begrunne hvorfor du ønsker det, og vi tar deretter stilling til om vi kan innvilge ønsket ditt. Kan vi ikke det, hører du selvsagt fra oss. 

   

  • Company
    Skatteetaten
  • Application deadline
    21.01.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Direktorater og tilsynsorgan
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    7030, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5511404
  • Look here for other jobs from Skatteetaten
  • Updated 06.01.2024