Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Mentor Partner AS

Vil du selge FOSSBAD gjennom forhandlerne våre på Østlandet?

Konsulenter - Organisasjon

I denne rollen vil du få ansvaret for salget via alle våre forhandlere på Østlandet.  I hovedsak selger vi våre produkter gjennom byggevarekjeder og faghandel.  Utfordringen din blir først og fremst å øke omsetningen i selskapet ved å følge opp og påvirke eksisterende kunder og utvikle nye salgskanaler.  Vi ønsker oss en selvstendig, mulighetsorientert, målrettet og operativ selger som kan motivere, utvikle og støtte forhandlerne og jobbe aktivt for at vi skal nå våre mål gjennom dem.  Som en sentral og viktig person i et lite firma får du stor påvirkning på veien videre og muligheten til å jobbe både strategisk og operativt. Du får en kollega i Oslo som jobber med prosjektmarkedet, og det blir et tett samarbeid med ham, salgssjef for Norge, salgsavdelingen og resten av bedriften.  Vi kjennetegnes av en uformell kultur hvor vi er opptatt av å ha det gøy på jobb, men også opptatt av å skape gode, langsiktige resultater og arbeidsplasser.

Så om du kan salg, har interesse for det vi driver med og har lyst til å være med å utvikle bedriften videre vil vi gjerne høre fra deg!

 

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for forhandleromsetningen og salgsresultatene i ditt område.
  • Motivere, lære opp og utvikle forhandlernettet mot resultatskapende aktiviteter og mål.
  • Videreutvikle kunderelasjonen, bistå dem i hverdagen og i kundeprosjekter.
  • Jobbe operativt med å finne, forhandle og etablere nye kunder og partnere.
  • Booke møter og planlegge salgsaktiviteter
  • Gi pristilbud til forhandlerne på konkrete oppdrag
  • Noe montering av utstillingsmøbler
  • Avdekke mulige kundebehov og ta dette tilbake til organisasjonen for forbedringer og videreutvikling
  • Bidra til merkevarebygging og synlighet

Kvalifikasjoner:

  • Kan vise til gode resultater fra salgsrettet virksomhet, fortrinnsvis mot bedriftsmarkedet eller forhandlersalg
  • Noe teknisk interesse og forståelse for produksjon og møbler er en fordel.
  • Det er ønskelig med høyere relevant utdanning, f.eks innen  økonomi/salg/marked.
  • Må beherske norsk og engelsk og ha sertifikat for bil.
  • Fortrolig med digitale verktøy, CRM systemer/Officepakken/SuperOffice el.likn.

Personlige egenskaper:

  • Tar selvstendig initiativ og ser etter muligheter
  • Gjennomfører avtalte aktiviteter og planer og tar ansvar for resultater
  • God til å skape relasjoner og nettverk, og bruke det aktivt for å nå mål
  • Evne til å påvirke, overbevise og få gjennomslag
  • Kommuniserer klart og tydelig
  • Samarbeider godt med andre, støtter og oppmuntrer dem og deler kunnskap

Vi tilbyr:

Du vil få en tydelig påvirkning på vår utadrettede aktiviteter og selskapets omsetning.  Din innsats og ditt bidrag er viktige for å skape gode og langsiktige arbeidsplasser for oss alle. Du blir en del av et team som er opptatt av innovasjon og utvikling, og kanskje vi sammen kan finne nye produktområder, kunder og markeder vi tror på?  Du kan selv være med å legge rammene for hvordan jobben skal gjøres.  Jobben krever selvstendighet og god driv.

    Vi må jo ellers nevne konkurransedyktige betingelser med gode pensjonsordninger, mulighet for firmabil og tilgang til firmaleilighet på Hovden i Setesdal. Arbeidsstedet ditt vil være ut i fra hjemmekontor/kontorfellesskap og ute hos under i distriktet.  Regn også med noe reising til fabrikken på Birkeland for å forstå produksjonen, hvem vi er, hvor vi vil og hva vi jobber for å få til i fellesskap.  Dette er jo et teamarbeid!

    Ta gjerne kontakt hvis du har lyst til å snakke mer om dette!

     

    Videopresentasjon

    Sjekk gjerne også ut denne 5-minutters videoen om selskapet: https://youtu.be/9z72-TWJpkg