Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
11.06.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6233436Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Vil du jobbe som sykepleier i nattpatruljen i Sandnes kommune?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nattpatruljen i Sandnes kommune søker sykepleier
Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering (EHR) består av sju soner for hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering, flere dagsenter og eldresenter. I tillegg har vi fagressurser som demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler innen velferdsteknologi og klinisk ernæringsfysiolog, som vi samarbeider tett med.
Er du en engasjert sykepleier med interesse for faglig utvikling, håper vi du vil søke!
Sandnes kommune satser på hjemmetjenesten, med økt fokus på at innbyggere skal kunne bo hjemme så lenge som mulig. Våre brukere har ofte sammensatte og komplekse sykdomsbilder, noe som gir deg som sykepleier en variert arbeidshverdag og mulighet til å utvikle bred kompetanse. Vi benytter VAR som prosedyredatabase og har et sterkt fokus på kvalitet i tjenestene vi leverer.
Som vår nye kollega vil du ha base ved Austrått bo- og aktivitetssenter og jobbe ute hos hjemmeboende brukere i hele Sandnes kommune. Vi har et inkluderende og godt arbeidsmiljø, og vi håper du ønsker å bli en del av vårt team.
Vi har nå ledig følgende stilling:
- 60 % fast stilling i nattpatruljen, med arbeid hver 3. helg. Oppstart etter avtale.
Ta gjerne kontakt ved spørsmål om stillingen eller saksgang.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier. HPR-nummer må oppgis i søknaden.
- Førerkort klasse B.
- Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.
- God digital kompetanse.
- Ønskelig med relevant erfaring fra hjemmetjeneste.
- Ønskelig med erfaring fra turnus- og nattarbeid.
- Tilfredsstillende politiattest kreves for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarlig etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
- Egenerklæring for tuberkulose og MRSA må leveres før tiltredelse.
Personlige egenskaper:
- Du kan arbeide både selvstendig og i team.
- Du jobber effektivt og strukturert.
- Du trives med å arbeide i relasjon med eldre mennesker.
- Du er brukerorientert og ser på brukerens ressurser.
- Du er positiv og løsningsfokusert.
- Du bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø.
- Du er engasjert i fagutvikling.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt ved ansettelse.
Vi tilbyr:
- Gratis parkering for ansatte.
- Gode kollegaer og et sterkt fagmiljø.
- Muligheter for faglig utvikling gjennom relevante kurs og internundervisning.
- Hjem-jobb-hjem-avtale.
- Gratis svømming i kommunens svømmehaller for alle ansatte.
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
11.06.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6233436Se her for andre jobber fra Sandnes kommune