Detaljer

  • Bedrift
    Forsvaret
  • Søknadsfrist
    08.11.2020
  • Sted:
    BARDUFOSS
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    BARDUFOSS
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3224324
  • Se her for andre jobber fra Forsvaret

Vil du jobbe med innkjøp i en spennende bransje?

Som innkjøper hos oss vil du jobbe ved vår materiellseksjon som tilhører staben ved Maritim helikopterving. Denne seksjonen har blant annet ansvar for å planlegge, koordinere og lede logistikktjenesten og omfatter både militært materiell, ammunisjon, eiendom i tillegg til bygg og anlegg.

Materiellseksjonen skal blant annet sørge for innkjøp og holde oversikt over de militære kjøretøyene. Dette innebærer alt fra reparasjoner, oppfølging av service, utskifting av gamle biler og innkjøp av nye. Seksjonen skal også føre kontroll med mobilabonnementene til de som har tjenestetelefon, og følger opp personlig bekledning og utrustning (PBU).  I tillegg til dette vil du også bidra i arbeid med planverk, og delta i prosjekter ved behov. 

I denne stillingen får du en viktig rolle med å gjennomføre anskaffelser ved Maritim helikopterving og følge opp de arbeidsoppgavene som naturlig følger med. 

Vi ønsker at du kan starte i stillingen så snart som mulig. Vikariatet er ledig til og med 31.07.2021. 

Arbeidsoppgaver
  • Gjennomføre lokale anskaffelser for hele Maritim helikopterving
  • Gjøre avrop på Forsvarets rammeavtaler og etablerte kontrakter i tråd med gitte rammer
  • Kontrollere, følge opp og behandle faktura 
  • Håndtere reklamasjons- og garantisaker i tillegg til å behandle avvik
  • Veilede skvadronene ved behov for anskaffelser og sikre at regelverk og gode innkjøpsrutiner følges
Kvalifikasjoner
  • Bachelorgrad innen relevant fagområdet som for eksempel økonomi, logistikk, administrasjon eller lignende. Lang og relevant erfaring kan etter vurdering kompensere for manglende formell utdanning
  • Den som ansettes må kunne sikkerhetsklareres for HEMMELIG før tiltredelse 
  • Du kan norsk godt, både muntlig og skriftlig 

 Ønskelige kvalifikasjoner

  • Erfaring med offentlige anskaffelser 
Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som

  • er nøyaktig, strukturert og effektiv
  • har evne til å jobbe godt både selvstendig og sammen med andre  
  • trives med tidvis hektiske arbeidsdager 
Vi tilbyr
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling med mange spennende arbeidsoppgaver og utfordringer
  • Gode pensjons- og velferdsordninger, blant annet mulighet for trening i arbeidstiden
  • Lønn etter Statens lønnsregulativ som konsulent SKO 1065, ltr 47-57 pt. kr 428.200 - 504.700 brutto per år. Av lønnen trekkes 2 % lovbestemt innskudd til Statens Pensjonskasse.

Vil du vite mer om stillingen kan du ta kontakt med June Sørmo på tlf. 920 48 030.