• Företag
    Lørenskog kommune
  • Ansökningstiden
    22.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1470, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5175624
  • Se här för andra jobb från Lørenskog kommune
  • Uppdaterad 05.05.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Lørenskog kommune

Vil du jobbe med budsjett og økonomiplan i Lørenskog kommune?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du jobbe som spesialrådgiver i Økonomi og ha en sentral og utviklende rolle knyttet til budsjettering og økonomistyring?
Du vil jobbe tett med økonomisjef, og være en viktig dialogpartner for en eller flere sektordirektører.
Du må evne å se helheten i kommunal virksomhet, kunne utfordre og hjelpe ledere med ulike løsninger.

Lørenskog kommunen har et årsbudsjett på ca. 4 milliarder kroner, samt et omfattende investeringsprogram.
Samtidig har kommunen stor gjeld, noe som krever sterkt fokus på budsjettering, styring og rapportering.

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning innenfor økonomi eller andre relevante fagfelt, minst på bachelornivå. Lang og relevant erfaring kan oppveie for utdanningskravet 
  • Utpreget analytiske evner og er strukturert  
  • Evne til å se gode strategiske og taktiske grep i økonomistyringen
  • Erfaring innenfor kommuneøkonomi med særlig vekt på budsjett- og økonomiplanarbeid
  • Innsikt i og erfaring med bruk av digitale budsjetterings- og rapporteringsverktøy som f.eks. Visma og Framsikt
  • Meget gode kunnskaper i norsk, skriftlig og muntlig 

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samhandlingsferdigheter
  • Kvalitets- og utviklingsfokus
  • Evne til å jobbe selvstendig, se oppgaver og tåle høyt arbeidspress

Vi tilbyr:

  • Varierte og interessante arbeidsoppgaver i en organisasjon i utvikling 
  • Gode muligheter for faglig utvikling.
  • Gode arbeidstids, forsikrings- og fleksitidsordninger
  • Gode velferdsordninger
  • Nyoppussede kontor- og kantinefasiliteter
  • Lønn etter avtale

Annet

Økonomiseksjonen er en del av avdeling for Styring- og virksomhetsutvikling, og har 20 årsverk.

Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.  

  • Företag
    Lørenskog kommune
  • Ansökningstiden
    22.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1470, LØRENSKOG
    LØRENSKOG
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5175624
  • Se här för andra jobb från Lørenskog kommune
  • Uppdaterad 05.05.2023