• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    13.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4351042
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 24.01.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Vil du jobbe hos oss i sommer?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker nå etter flere assistenter som ønsker en sommerjobb hos oss, og som gjerne vil trå til med ekstravakter utenom sommersesongen.

De vi leter etter har en interesse og brenner for å hjelpe andre. Gjerne studenter innen helserettet utdanning, som har noe erfaring fra eldreomsorgen fra tidligere av.

Det er viktig for oss at du evner å samarbeide godt med andre, og at du har et genuint ønske om å bidra. Du er positiv, deltar aktivt og er imøtekommende med andre.

Godt arbeidsmiljø og høy kvalitet i tjenesten må være viktig for deg, og du må vise dette i måten du kommuniserer på.

Arbeidsoppgaver:

Arbeidsoppgavene vil være å ivareta beboernes identitet, egenverd og selvstendighet. Du skal delta i daglig stell og pleie, og ellers ta del i alle aktiviteter på avdelingen mens du er på jobb. Du må samarbeide godt med øvrig personale, og kommunisere rapport fra skiftet ditt til påfølgende skift i henhold til gjeldende retningslinjer.
 
Det vil bli lagt opp til en god og grundig opplæring i forkant av sommeren, for å sikre at du blir godt kjent på huset, vet hvilke arbeidsoppgaver du skal utføre og hvilke rutiner som gjelder hos oss.

Kvalifikasjoner:

  • Det er avgjørende for oss at du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Fremmedspråklige søkere må dokumentere bestått B1 i norsk.
  • Du må være fylt 18 år.
  • Du må ha interesse for å jobbe i eldreomsorgen.
  • Det er en fordel om du har gode datakunnskaper, gjerne med kjennskap til Profil og GBD.
  • Det vil bli lagt særskilt vekt på personlig egnethet og modenhet.
  • Gyldig politiattest.

Vi tilbyr:

  • Et spennende og utfordrende arbeid.
  • Dyktige kollegaer og et miljø hvor vi støtter og hjelper hverandre.
  • Muligheter for ekstravakter.
  • Godt tverrfaglig samarbeid.
  • God opplæring.
  • Pensjonsordning, og ulykkes- og gruppelivsforsikring.

 

Sandsli bo- og aktivitetssenter er et nytt og topp moderne bygg som åpnet 1.september 2020. Bygget har 120 sykehjemsplasser og 30 omsorgsboliger (Omsorg pluss). I tillegg er det aktivitetssenter med aktivitetsrom, kafé, bibliotek, frisør, fotpleier og trimrom i bygget.
 
Sykehjemmet er organisert i 6 ulike avdelinger, i tillegg til avdeling med Omsorg Pluss boliger. Hver sykehjemsavdeling med 20 beboere ledes av avdelingsleder som er helsefagarbeider. Sykepleiergruppen er organisert i eget team på topp av bemanningen og gir sykepleiertjenester til beboerne både ved sykehjemmet og Omsorg Pluss.

Les gjerne mer om oss på Bergen kommune sine sider, eller følg oss på Facebook.

 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    13.02.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4351042
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 24.01.2022