• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4216547
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 12.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Vil du bidra til bærekraftige tjenester innen pleie og omsorg?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Andelen eldre øker og andelen yrkesaktive går ned. Det oppstår nye behov, og stadig flere oppgaver overføres til kommunene. Kommunen skal sikre helhetlige tjenester med rett kvalitet og riktig omfang, og samtidig arbeide for at behovet for tjenester reduseres gjennom forebygging og tidlig innsats.

For å løse fremtidens utfordringer må tjenestene i Pleie og omsorg drives på en annen måte enn i dag. Vi ruster oss for fremtiden og trenger engasjerte og dyktige medarbeidere på laget.

Vi søker etter deg som skal jobbe tett med kommunalsjef og kommunalsjefens ledergruppe for å oppnå bærekraftige pleie- og omsorgstjenester, og som har erfaring med utredningsarbeid, som skriver godt og har et skarpt blikk for grenselandet mellom administrasjon og politikk. Stillingen rapporterer for tiden til Kommunalsjef for Pleie og omsorg.

Arbeidsoppgaver:

  • Bidra til å koordinere og utvikle fremtidens tjenester
  • Bidra aktivt og ta initiativ til utviklings- og omstillingsområder
  • Skrive og kvalitetssikre fagpolitiske saksfremlegg, utredninger og rapporter, og bidra til å øke kvaliteten på saker som skal behandles
  • Generell saksbehandling
  • Utføre oppgaver for kommunalsjefen og arbeide tett med kommunalsjefens ledergruppe

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor innen helsefag, gjerne med masterutdanning innen folkehelse, kvalitet, administrasjon eller ledelse
  • Erfaring med utredningsarbeid, saksfremlegg og planer i offentlig sektor
  • Må ha kunnskap om hvordan kommunens tjenester er organisert og fungerer
  • Må kunne vise til utarbeidede rapporter, utredninger, politiske saker el.
  • Videre er det ønskelig med relevant erfaring fra arbeidsoppgavene og dokumentert evne til selvstendighet og resultatorientering
  • Gode språkkunnskaper, god og presis skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Du har gode IKT-kunnskaper

Personlige egenskaper:

  • Nøyaktig og strukturert med evne til å jobbe planmessig
  • Selvstendig og kreativ
  • Samarbeidsorientert og fleksibel
  • Evne til å se og forstå helhet
  • Løsningsorientert og har fokus på ressurser og muligheter
  • Bidrar med positivitet og humor

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • En spennende jobb med store utfordringer og et godt arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Kompetanseutviklingsstipend
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4216547
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 12.11.2021