Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
10.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1351, RUD
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
3749480Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 20.04.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Vil du bidra til at flere får mulighet for tilrettelagt arbeid i Bærum?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Da kan dette være jobben for deg! Her kan du bli en del av vårt mangfoldige arbeidsmiljø og bidra til å gi folk muligheter. I Arbeid og aktivitet legger vi til rette for trivsel, motivasjon og individuell utvikling. Bli med å jobbe for økt arbeidsinkludering og samfunnsdeltakelse for alle. Vi trenger deg som brenner for fagutvikling og som motiveres av å bidra til at andre lykkes i sine liv.
Som en del av lederteamet i tjenesten vil du på ulike måter bidra til at flere får mulighet for arbeid og aktivitet. I stillingen inngår systematisk faglig oppfølging, faglige vurderinger og dokumentasjon i tilrettelagt arbeid for utviklingshemmede. Bidra i utviklingsprosjekter som; tilpassede fagopplæringsløp for flyktninger, innføring av "Hverdagsglede" som arbeidsmetode for målgrupper på Bjørnegård aktivitetshus, felles inntak og karrieremuligheter for søkere til tilrettelagt arbeid, nytt fagsystem for dokumentasjon og rapportering. For mer informasjon:
https://www.facebook.com/Bjornegaard
Arbeidsoppgaver:
Stillingens viktigste oppgaver er å være pådriver for fagutvikling og tjenestekvalitet:
- Praktisk veiledning og faglig støtte for ansatte og studenter
- Ta initiativ og lede fagutviklingsprosjekter ved å ta i bruk ny kunnskap og teknologi for å bedre tjenestekvalitet og møte brukerbehov
- Planlegge og gjennomføre tiltak og arrangementer for kompetanseheving i samarbeid med lederteamet
- Særskilt ansvar for tilrettelegging for brukermedvirkning og brukerrådsarbeid
- Ta initiativ til samarbeid internt og eksternt for å utvikle faglig nettverk og læringsarenaer
- Bidra med lederstøtte, stedfortrederfunksjon og koordinering av HMS-arbeidet
Kvalifikasjoner:
- Relevant 3-årig høgskoleutdanning
- Videreutdanning i veiledning er ønskelig
- Prosjektledelse er en fordel, men ikke et krav
- Bred arbeidserfaring i minst 5 år etter avsluttet grunnutdanning
- Erfaring fra sosialt arbeid med ulike målgrupper
- Erfaring med prosjektarbeid og prosjektledelse er ønskelig
- Erfaring fra undervisning, opplæring og veiledning av andre
- God digital kompetanse
- Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig. Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2
- Førerkort kl B er ønskelig
Personlige egenskaper:
- Har evne til å motivere, engasjere og bygge relasjoner
- Er initiativrik, liker å jobbe målrettet med utvikling og endring både på individ og organisasjonsnivå
- Effektiv, strukturert og opptatt av faglig kvalitet
- Gode kommunikative ferdigheter både muntlig og skriftlig
- Har pågangsmot og en positiv innstilling
- Liker å jobbe i team, men evner å jobbe selvstendig
Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vektlegges
Vi tilbyr:
- Du blir en del av et mangfoldig arbeidsmiljø som bidrar med ulik kompetanse og perspektiv
- En variert og aktiv arbeidshverdag med store påvirkningsmuligheter
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Kompetanseutviklingsstipend
Gyldig politiattest iht. §5 - 4 helse- og omsorgstjenesteloven må fremlegges før tiltredelse, ikke eldre enn 3 måneder
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
10.05.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1351, RUD
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
3749480Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 20.04.2021