Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
19.05.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2914850Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 09.05.2020
Ledig stilling
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Vikarinnkaller og resepsjonsmedarbeider
Offentlig forvaltning
Veitvet skole trenger en dyktig, hardtarbeidende og serviceinnstilt medarbeider på vårt kontor.
-Arbeid med websak og arkivhåndtering,
Vedtaksføring, korrespondanse knyttet til søknader om skoleplass, ferie og permisjoner.
Fritaksføring knyttet til vurderingssituasjoner og karakterer
SATS, bruk av ulike funksjoner for lister, historikk og gruppetildelinger
Håndtere henvendelser i resepsjonen fra elever, ansatte, foresatte og andre
-Utvise stor fleksibilitet i forhold til arbeidsoppgaver, bistå i skolehverdagen også med tanke på akuttsituasjoner, bemanningsmangel andre steder på huset og ulike elevsituasjoner
-Bestillinger
-Oppfølging av serviceavtaler
-Teknisk support på telefon, printer og lignende.
-Innskriving av elever i mottaksklasser med tanke på ulike skjemaer, herunder Språksenteret.
-Kunnskap om innskriving av elever til 1.trinn.
-Innmelding av elever til skoletransport, samt bestilling av Rufuskort og andre transporttjenester (loggskjema).
-HR, herunder utarbeidelse av organisasjonskart og signaturliste.
-Bistå driftsselskapet ved fordeling av bestillinger og utstyr.
-Håndtere vikarbehov i løpet av dagen, herunder utarbeidet skjema for vikarinkaller.
- Elevhåndtering.
-Arbeid på sentralbord, helst Phoneros sentralbordsystem.
-Oppfølging av skolens adgangskontroll (låsesystem, alarmer osv).
-Rask håndtering mail og telefon.
-Erfaring med arbeid fra teams og workplace.
-Teknisk møtearrangering.
-Innmelding og oppfølging av skademeldingsskjema.
Vedtaksføring, korrespondanse knyttet til søknader om skoleplass, ferie og permisjoner.
Fritaksføring knyttet til vurderingssituasjoner og karakterer
SATS, bruk av ulike funksjoner for lister, historikk og gruppetildelinger
Håndtere henvendelser i resepsjonen fra elever, ansatte, foresatte og andre
-Utvise stor fleksibilitet i forhold til arbeidsoppgaver, bistå i skolehverdagen også med tanke på akuttsituasjoner, bemanningsmangel andre steder på huset og ulike elevsituasjoner
-Bestillinger
-Oppfølging av serviceavtaler
-Teknisk support på telefon, printer og lignende.
-Innskriving av elever i mottaksklasser med tanke på ulike skjemaer, herunder Språksenteret.
-Kunnskap om innskriving av elever til 1.trinn.
-Innmelding av elever til skoletransport, samt bestilling av Rufuskort og andre transporttjenester (loggskjema).
-HR, herunder utarbeidelse av organisasjonskart og signaturliste.
-Bistå driftsselskapet ved fordeling av bestillinger og utstyr.
-Håndtere vikarbehov i løpet av dagen, herunder utarbeidet skjema for vikarinkaller.
- Elevhåndtering.
-Arbeid på sentralbord, helst Phoneros sentralbordsystem.
-Oppfølging av skolens adgangskontroll (låsesystem, alarmer osv).
-Rask håndtering mail og telefon.
-Erfaring med arbeid fra teams og workplace.
-Teknisk møtearrangering.
-Innmelding og oppfølging av skademeldingsskjema.
Erfaring fra arbeid på skolekontor vil være fordelaktig
Takle stress og uforutsette situasjoner uten å miste hodet.
Samarbeidsorientert og positiv
Strukturert
Godt humør og blid.
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
19.05.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2914850Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 09.05.2020