• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    31.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5570042
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 26.04.2024
Ledig stilling

Nes kommune

Vikarer til Miljøarbeidertjenesten

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du ute etter en spennende og givende jobb innen målrettet miljøarbeid? Trenger du en ekstrajobb mens du studerer?
Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune plassen for deg!

Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til brukere i deres hjem. Vi har fokus på mestring, brukermedvirkning og samarbeid og kan tilby et spennende arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere. Vi samarbeider tverrfaglig både internt og eksternt, deltar i ulike prosjekter og er opptatt av fleksibilitet og utvikling.

Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune, og er fordelt i 5 ulike avdelinger samt brukerstyrt personlig assistanse (BPA). Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsnedsettelser, i alle aldre og i alle livets faser. Vi er opptatt av å styrke kompetansen innad, legge til rette for et utviklende fagmiljø og skape muligheter både for brukere og medarbeidere som sikrer gode tjenester også inn i framtida. 

Det gir mening å bidra til mestring og livsglede, skape trygghet og et godt liv. Vi ønsker deg som er engasjert, har faglig interesse, og som vil utføre jobben med arbeidsglede og humor.

Vi trenger vikarer til turnusarbeid dag/kveld/natt og i helger og høytider/ferier.

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som helsefagarbeider eller annen relevant fagutdanning
  • Ufaglærte vil også bli vurdert, gjerne med erfaring fra arbeid med personer med funksjonsnedsettelser
  • Har fylt 18 år
  • Gode IKT ferdigheter og evne til å anvende ulike fagsystemer 
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Førerkort kl B er ønskelig

Den som tilsettes må, før tiltredelse, levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder .

Personlige egenskaper:

  • Du er pålitelig og omsorgsfull
  • Har evne til å sette deg inn i andres livssituasjon
  • Gode samarbeidsevner
  • Er ryddig og presis
  • Har evne til fleksibilitet og stabilitet 
  • Har gode holdninger, bidrar til holdningsarbeid 
  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Er positiv til endring og utvikling

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling 
  • Godt arbeidsmiljø 
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver 
  • Intern opplæring og veiledning
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger 
  •  

Det er ønskelig med to referanser.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    31.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5570042
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 26.04.2024