• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    10.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5078241
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 27.03.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Vi trenger en engasjert sykepleier, vernepleier eller helsefagarbeider til vårt dagsenter

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Stabæktunet dagaktivitetssenter søker etter en engasjert medarbeider som ønsker å bidra til at brukerne våre kan bo lengst mulig hjemme og mestre hverdagen sin på en best mulig måte.

Stabæktunet dagaktivitetssenter er et dagsenter for hjemmeboende eldre med varierende grad av bistandsbehov. Felles for dem alle er at de har behov for aktivisering, sosialisering og hjelp til å sikre god ernæring. Dagsenteret har for tiden 12 plasser pr dag og er åpent mandag-fredag fra kl 08.00 til 15.30.

Dagsenteret er lokalisert på Stabæktunet sykehjem og ligger sentralt på Stabekk, med kort vei til offentlig kommunikasjon (buss og tog).
Vi har også gode parkeringsmuligheter for deg som har behov for å kjøre bil.

Stabæktunet er hjemmet til 86 langtidsbeboere fordelt på tre avdelinger:
2. og 3.etg. er identiske med plass til 33 beboere, fordelt på 2 grupper. 4. etg. er en mindre enhet med plass til 20 beboere, også fordelt på 2 grupper. Alle beboere har enerom med eget bad og wc.

Ønsker du å jobbe med de eldste og sykeste? Ønsker du å jobbe langsiktig og målrettet med hver enkelt beboer? Liker du tanken på å ha stor innflytelse på hverdagen til beboerne og kunne påvirke livskvaliteten deres? Da er Stabæktunet stedet for deg. Her får du en unik mulighet til å gjøre en forskjell for beboer og deres pårørende.
På Stabæktunet ønsker vi at beboerne skal oppleve aktivitetsglede og en meningsfull hverdag. Det betyr at ansatte må kartlegge hva som er viktig for den enkelte, være interessert i beboer og stille spørsmålet - Hva er viktig for deg?
Sykehjemmet har som mål å gi faglige gode tjenester til beboerne. Vi har derfor fokus på fagutvikling, for både sykepleiere og helsefagarbeidere. Kvalitetsrådgiver i full stilling bidrar med veiledning og undervisning,  i tillegg til å ivareta internt utviklings- og kvalitetsarbeid. "Rett kompetanse på rett sted" og arbeidsdeling er et viktig fokusområde fremover i eldreomsorgen. Her vil du kunne bidra til å motivere og løfte frem viktige yrkesgrupper. Det skal legges til rette for personlig kompetanseheving ut fra kommunens og sykehjemmets satsingsområder.
Vi er stolte av kafeen vår som er åpen alle hverdager og søndager. Den benyttes også som kantine for ansatte. Her får du kjøpt og kan nyte en deilig lunsj eller middag i flotte omgivelser. Kafeen omtaler vi som selve «hjertet» i huset vårt. Her foregår mange felles arrangementer som f.eks. restaurantkvelder for beboere og pårørende, konserter, kunstutstillinger, ulike temafester med mer. Som ansatt får du muligheten til å oppleve mange gode øyeblikk sammen med beboere.
Vil du vite mer om Stabæktunet sykehjem: https://www.baerum.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/sykehjem-og-omsorgsboliger/sykehjem-bo-og-behandlingssenter/stabaktunet-bo--og-behandlingssenter/
Se vår offisielle Facebookside –Stabæktunet bo- og behandlingssenter, Bærum kommune.
Ta gjerne kontakt med oss for en uformell prat.

Kvalifikasjoner:

  • Sykepleier, vernepleier eller helsefagarbeider med norsk autorisasjon, HPR-nr registreres i CV
  • Du må være fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • Du har kjennskap til relevant lovverk for tjenesteområdet
  • Det er et absolutt krav til bestått norskprøve C1 for sykepleiere/vernepleiere og B2  for helsefagarbeidere

Personlige egenskaper:

  • Viser omsorg, er åpen og trygg i din rolle
  • God til å kommunisere, både med kolleger, brukere, pårørende og andre samarbeidspartnere
  • Er en god lagspiller med fokus på å oppnå resultater ved å gjøre hverandre gode
  • Arbeider systematisk, strukturert og har evne til å gjennomføre
  • Er løsningsorientert
  • Pågangsmot og evne til å bevare entusiasmen og roen selv i vanskelige situasjoner
  • Blid, vennlig og serviceinnstilt

 Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Dagarbeidstid
  • Varierte dager med høyt tempo
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Kompetanseutviklingsstipend

 

Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    10.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5078241
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 27.03.2023