• Company
    Skatteetaten
  • Application deadline
    12.02.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Direktorater og tilsynsorgan
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    7713, STEINKJER
    STEINKJER
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3404864
  • Look here for other jobs from Skatteetaten
  • Updated 26.01.2021
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Skatteetaten

Vi søker medarbeider innen facility services, Steinkjer

Direktorater og tilsynsorgan

I Skatteetaten får du jobbe sammen med noen av de beste på ditt fagfelt, du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder og du får muligheten til utvikle deg. I Skatteetaten jobber alle mot et felles mål, å sikre finansieringen av felleskapet. Vi består av et direktorat, seks divisjoner med landsdekkende ansvar og 7500 ansatte.
Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har operativt ansvar for leieavtalene, oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på.

Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det må påregnes noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til høy service, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. Kontinuerlig forbedring er vår arbeids- og ledelsesform, og vi har ambisjon om å være anerkjent som blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor.

For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre.

Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  

Arbeidsoppgaver
  • veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr, lokal support til brukerne
  • husdrift og lettere vaktmesteroppgaver
  • oppgaver innen fysisk sikkerhet, HMS, brannvern, adgangskontroll m.v.
  • bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører
  • være proaktiv i samarbeid med andre interne og eksterne leverandører som leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten
  • gjennomføre Insta-kontroller innenfor renhold
  • deltakelse i prosess- og prosjektarbeid
  • bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser
  • andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen
  • arbeid utenfor ordinær arbeidstid må påregnes i perioder
Kvalifikasjoner
  • utdanning på videregående nivå
  • erfaring fra operativ eiendomsdrift og gjerne erfaring fra drift av sikkerhetssystem
  • kjennskap til MS Office som arbeidsverktøy
  • førerkort klasse B
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • må være i normalt god fysisk form
  • kjennskap til prosess- og prosjektarbeid
  • god teknisk forståelse
  • fordel med erfaring fra veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr erfaring fra servicevirksomhet og/eller kunderettet arbeid er en fordel
Personlige egenskaper
  • du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • du tar ansvar og jobber strukturert, kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig.
  • du er fleksibel og serviceminded
  • du er engasjert og nysgjerrig og ser etter smarte løsninger
 Personlige egenskaper vil tillegges vekt i vurderingen
Vi tilbyr
  • kompetanseutvikling
  • fleksibel arbeidstid og betalt overtid
  • trening i arbeidstiden
  • en raus personalpolitikk
  • medlemskap i Statens pensjonskasse 

Fast arbeidssted i Steinkjer. Det vil også være aktuelt å bistå på Skatteetatens øvrige kontorer ved behov.
Stillingen lønnes som Førstekonsulent (1408), lønnstrinn 49 – 57 fra kr. 444 700 – 507 400, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. 

 

  • Company
    Skatteetaten
  • Application deadline
    12.02.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Direktorater og tilsynsorgan
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    7713, STEINKJER
    STEINKJER
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3404864
  • Look here for other jobs from Skatteetaten
  • Updated 26.01.2021