• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    20.01.2022
  • Sted:
    STABEKK
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    STABEKK
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4301300
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune

Vi søker fagleder til korttidsinstitusjon

Bærum kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Hospice og Stabekk sykehjem har nylig blitt gjort om til en korttidsinstitusjon med til sammen 80 plasser. Vi består nå av Hospice Stabekk lindrende enhet med 22 korttidsplasser og Stabekk sykehjem med 58 korttidsplasser (korttid, rullering/avlastning og trygghetsplasser).

Vi har som mål å styrke fag og kvalitetsarbeidet, og ønsker derfor å ansette fagleder i en nyopprettet stilling.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for å styrke det faglige arbeidet nærmest bruker gjennom målrettet arbeid i samarbeid med tjenesteleder/avdelingsleder i tjenesten
  • Bidra i det systematiske risikokartleggingsarbeidet
  • I samarbeid med ledergruppen planlegge, gjennomføre, evaluere og korrigere fag og kvalitetstiltak i tjenesten
  • Veiledning, undervisning og opplæring
  • Bidra til tjenesteutvikling (utviklings- og forbedringstiltak/prosesser) internt og innenfor pleie og omsorg
  • Bidra i ulike fagområder og grupper i PLO som sikrer nasjonale føringer og lokalpolitiske tiltak
  • Oppfølging av kompetanseplaner i LØP
  • Organisere student- og elevpraksis i samarbeid med ledergruppen

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert helsepersonell med 3-årig utdanning (sykepleier/vernepleier)
  • Kompetanse innen veiledning og undervisning
  • Kompetanse og erfaring fra arbeid med kunnskapsbasert praksis
  • Kompetanse/erfaring fra forbedringsarbeid
  • Bred erfaring med pasientrettet arbeid (min 2 år)
  • Kunnskap om relevant lov og regelverk

Personlige egenskaper:

  • Løsningsorientert og endringsvillig
  • Proaktiv og med stor gjennomføringsevne

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Dagstilling med arbeid hver 6. helg
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Kompetanseutviklingsstipend

 

Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 
  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    20.01.2022
  • Sted:
    STABEKK
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    STABEKK
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4301300
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune