Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
20.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1369, STABEKK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4301300Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 05.01.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Vi søker fagleder til korttidsinstitusjon
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Hospice og Stabekk sykehjem har nylig blitt gjort om til en korttidsinstitusjon med til sammen 80 plasser. Vi består nå av Hospice Stabekk lindrende enhet med 22 korttidsplasser og Stabekk sykehjem med 58 korttidsplasser (korttid, rullering/avlastning og trygghetsplasser).
Vi har som mål å styrke fag og kvalitetsarbeidet, og ønsker derfor å ansette fagleder i en nyopprettet stilling.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for å styrke det faglige arbeidet nærmest bruker gjennom målrettet arbeid i samarbeid med tjenesteleder/avdelingsleder i tjenesten
- Bidra i det systematiske risikokartleggingsarbeidet
- I samarbeid med ledergruppen planlegge, gjennomføre, evaluere og korrigere fag og kvalitetstiltak i tjenesten
- Veiledning, undervisning og opplæring
- Bidra til tjenesteutvikling (utviklings- og forbedringstiltak/prosesser) internt og innenfor pleie og omsorg
- Bidra i ulike fagområder og grupper i PLO som sikrer nasjonale føringer og lokalpolitiske tiltak
- Oppfølging av kompetanseplaner i LØP
- Organisere student- og elevpraksis i samarbeid med ledergruppen
Kvalifikasjoner:
- Autorisert helsepersonell med 3-årig utdanning (sykepleier/vernepleier)
- Kompetanse innen veiledning og undervisning
- Kompetanse og erfaring fra arbeid med kunnskapsbasert praksis
- Kompetanse/erfaring fra forbedringsarbeid
- Bred erfaring med pasientrettet arbeid (min 2 år)
- Kunnskap om relevant lov og regelverk
Personlige egenskaper:
- Løsningsorientert og endringsvillig
- Proaktiv og med stor gjennomføringsevne
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Dagstilling med arbeid hver 6. helg
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Kompetanseutviklingsstipend
Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
20.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1369, STABEKK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4301300Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 05.01.2022