• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    07.08.2022
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    5113, TERTNES
    BERGEN
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4702674
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Vi søker etter en engasjert leder med erfaring i psykiatri

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Behandling, bo og ressursveiledning (BBR) er en resultatenhet som ble opprettet 01.03.2020 under Etat for psykisk helse og rustjenester. Enheten består av 140 årsverk, med ca 330 ansatte fordelt på 8 bosenter og en administrasjon. Alle bosentrene i enheten arbeider ut fra en recovery-orientert tilnærming. Å møte brukernes individuelle behov på en faglig god måte er sentrale mål for tjenesteytingen. 

BBR søker etter en engasjert leder i et 3-årig vikariat ved Åsane bosenter. 

Åsane bosenter gir heldøgns omsorgstilbud til mennesker med ROP-lidelser. Vi driver etter vederlagsforskriften og har derfor institusjonsrammer.

Bosenteret har syv beboere og 23,5 årsverk. Vi kan tilby et variert fagmiljø bestående av sykepleiere, vernepleiere, sosionom, helsefagarbeidere, kokk og assistenter. I tillegg har bosenteret en assisterende leder som jobber på dagtid. 

Stillingen innebærer arbeid fra mandag til fredag på dagtid. Øvrige ansatte har langvakter på 12,5 timer med arbeid hver 4.helg og nattevakter. 

Arbeidsoppgaver:

  • Sikre at den daglige driften på tjenestestedet blir forsvarlig ivaretatt.
  • Daglig oppfølging av personal og tjenestestedets budsjett.
  • Ansvar for å evaluere og utarbeide turnus.
  • Følge gjeldende retningslinjer for utarbeidelse av turnuser, herunder samarbeide med tillitsvalgte.
  • Sikre faglig og etisk forsvarlige tjenester i henhold til aktuelt lovverk og retningslinjer.
  • Ansvarlig for tjenestestedets internkontroll, herunder systematisk HMS- arbeid.
  • Være en god rollemodell.
  • Stillingen kan tillegges stedfortrederfunksjon for resultatenhetsleder etter nærmere avtale.
  • Aktiv deltagelse i enhetens lederteam.

Kvalifikasjoner:

  • Det kreves bachelorgrad innen sykepleie eller vernepleie.
  • Ledelse-/ administrativ utdanning fra høyskole / universitet er ønskelig.
  • Relevant videreutdanning innen fagfeltet er ønskelig.
  • Relevant praksis fra fagfeltet og relevant erfaring som leder er ønskelig.
  • Norskkunnskaper tilsvarende Bergenstesten. God skriftlig og muntlig formidlingsevne.
  • Generell god IKT-kompetanse. Ønskelig med kjennskap til aktuelle fagsystemer.
  • Krav om politiattest ved tilbud om stilling.

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig, målrettet og tydelig leder.
  • God arbeidskapasitet.
  • Positiv og løsningsorientert.
  • God fleksibel samhandlingsevne.
  • Lojal.
  • Høy endringskapasitet.
  • Det vektlegges gode IT-kunnskaper generelt og spesielt god kjennskap i turnussystemet RS-ajour og avvikssystemet BkKvalitet. 
  • Personlig egnethet og gode lederegenskaper vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • 3-årig vikariat i 100% stilling.
  • God pensjonsordning.
  • Et trivelig arbeidsmiljø.
  • Ulykkes- og gruppelivsforsikring.
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidslivsbedrift (IA).
  • Lønn etter gjeldende avtaler.
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    07.08.2022
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    5113, TERTNES
    BERGEN
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4702674
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune